Inta så mycket som hänt...

Tjena Mittbena....

Som sagt inte mycket som hänt sen senaste inlägget men lita har det allt hänt. I Tisdes så var jag och Camilla inne i London för att besöka svenska kyrkan, men när vi väl kom dit så var det sommar stängt, kul! så vi hade i stort sätt åkt in till London i onödan, me efter vi hde kollat runt lite så bestämde jag mig för att åka och träffa en annan svensk tjej så vi möttes upp och tog en öl eller två under kvällen! Hon var riktigt trevlig och ska stanna här till jul, skönt att äntligen träffat nägon som ska vara här lite längre för alla andra jag har träffat åker hem i Augusti.
I London fick jag även syn på en annan musikal Emelie och Paulina som kan vara lite intressant så jag var tvungen att ta en bild!



HAIRSPRAY!

Tog även en bild på Johanna, som för övrigt kommer hit till Horsham ikväll och vi ska prova nattlivet här! Verkar inte vara en jätte hit men med trevligt sällskap och gott humör så löser det sig!



I går så var Amanda i Horsham på besök, vi köpte massa mat och gick och satte oss i parken och hade en picknick riktigt mysigt, hon åker hem på onsdag nästa vecka... Grymt tråkigt. ska nog åka in till London och gå ut med henne på lördag får se hur mycket jag orkar...

Annars rullar livet bara på här nu, känns skönt har till och med nånting att göra på vardagskvällarna nu och det är skönt så man inte bara hänger. Har faktiskt tränat två gånger denna veckan hittills! Missade Dance aerobicsen denna veckan, ligger på så dum tid men jag simmade 1000m istället! =)

Saknar er alla sjukt mycket! Hoppas det går bra med huset Therese, hejar på att allt ska gå bra!
Paulina, jag är inne på din blogg nästan varje dag för att hoppas på att se något nytt men nej då, det står helt still....

Ha det så bra!
PussKram

Kommentarer
Postat av: Ledigihelgen =)

Jag är ledig i helgen, finns inte mycket mer än de som jag tänker på nu.. har jobbat massa nu känns det som, behöver verkligen den här helgen.. ska ut med paulina både ikväll o imorgon, ska be henne ta lite bilder o göra en skojsig blogg!! Så mysigt du har det nu! Skönt att allt rullar på! så går tiden fort så är du hemma hos mig igen!!!! saknar dig jätte mycket malin!!!!!! PUSSA

2008-08-01 @ 16:00:44
Postat av: Jag då??

Jag har ju flyttat och allt. men du hoppas inte det gick bra eller?? Nej, en bror glömmer man ju så lätt ;(

2008-08-01 @ 17:19:45
Postat av: Jessika

Du ser ut till att ha det bra vännen :D

Saknar Dig!

2008-08-01 @ 22:44:42
URL: http://misslove.blogg.se/
Postat av: Landin

Ho ho bönsan! Vi hade behövt lite Malin ikväll faktiskt. Lite stripp och det vanliga när de smäller till hemma hos mig. Lite kämpigt och göra de själv :S haha synd att du inte är hemma faktiskt. Lite tooomt utan dig :( Hoppas att allt är fin fint med dig och att familjen sköter sig. Ta hand om dig / Kräm

2008-08-02 @ 11:07:15
Postat av: Paulina

heeeeeeeeeeejjj...förlåt förlåt...ska sätta mej o bloga lite nu...

ska skärpa mej :)

saknar dej massa malin!!!

men det är skönt o se att du trivs!!! pusss puss

2008-08-04 @ 10:05:35
URL: http://www.cocktail.blogg,se
Postat av: Paulina

förresten...hairspray verkar asgrymt :)

2008-08-04 @ 10:06:25
URL: http://www.cocktail.blogg,se
Postat av: Julia in norrland!

Åh! Där har jag ju vart och sett Hairspray ju :-D . Duktig du är och vad härligt att du träffat massa goa tjejer! Själv är jag uppe i norrland, precis vart på Åreskutans topp :) Shit vad jag saknar dig Bajsi.. Ringer dig någon dag :) love!

2008-08-05 @ 17:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0