Färdig!!!

Hallo hallo i stugan!

Ja nu är det så att bloggen har fått lida lite... Vi flyttade ju som sagt i Fredes, till världens kallaste lägenhet! hoppas det blir bättre! men det tog längre tid att flytta internetet än vad vi trodde så vi komme rinte ha internet där för än om 2 veckor... Strängt! Så nu blir det inte så mycket blogg fram till Jul men jag kommer ju snart hem =)

Igår blev jag färdig med alla min julklappar =) Haha har aldrig varit ute i så här god tid innan! Känns helt underbart!

Ha det så bra!! Pusss hej


Kommentarer
Postat av: Jonas

Och när får man din önskelista då? Eller räcker det med att få komma hem och hälsa på mig? :p

2008-12-04 @ 16:13:27
Postat av: Therese

Jag tror att det räcker att hon får träffa oss jag, vem bryr sig om paket med två så vackra och snälla syskon???

2008-12-05 @ 07:53:39
Postat av: Paulina

vilken söt bild :)

snart kommer du hiiit!!!

ska bli massa myyys malin!!!!

puuuusss

2008-12-05 @ 15:43:06
URL: http://www.cocktail.blogg,se
Postat av: Gunnar

fan va bra du är! längtar så mkt efter dig!! som vi ska festa när du kommer... o tjabba massa! =) ser fram emot de till tusen! då ska de bli lådehållning på hög nivå! älskar dig massa! pussa

2008-12-06 @ 16:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0