Åh, Herregud!

Jag var och tränade idag, Dance Aerobics, det var nog det värsta jag har varit med om i mitt liv. Det var jobbigt, jag förstod inte vad hon sa, hon bara skrek ut vad vi skulle göra och jag bara hoppade med åt det hållet alla andra hoppade så jag inte skulle vara ivägen =) , Alla tittade på mig och jag kände mig urdum. Men jag ska fan tomme inte ge mig! jag ska gå dit varje onsdag kl 18 och ge gärnet tills jag kan skiten! Är jäkligt taggad på att träna just nu! var inte det alls innan idag innan jag skulle gå dit men nu när jag har varit där för första gången så har allt satt igång =)

Kanske ska in till London och festa denna helgen med tillsammans med Amanda =) Men det går ingen transport hem till Horsham på natten så måste försöka fixa detta! Hade varit grymt kul iallafall!

Imorgon är det hel dag med Siri som gäller, mysigt men krävande! Precis som Pumba, slemmigt men mättande =)

Hoppas ni har en bra semester Mamma och Claes (fortfarande inte lärt mig stavningen, hoppas jag gissade rätt)

Har varit i Parken med Siri och Camilla en stund idag också, tog lite smått bilder, de dyker upp senare är trött nu och orkar inte lägga upp dem =)

Puss och kram skumbanan


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, att läsa din blogg är dagens skratthöjdpunkt! Härligt att du har börjat träna. Jag har nästan slutat. Måste kan snart börja igen. Ta hand om dig!

2008-07-16 @ 23:43:52
Postat av: Jonas

Du får vara glad Malin, det är inte bara du som skriver som en stjärna... "Måste kan snart börja igen." Vad f*n är det för mening?? Kan vi komma vecka 44?

2008-07-17 @ 03:11:00
Postat av: Therese

Hej snäckan! Slit på, det är nyttigt! Vi har bjudit på ett hus på Kärleken. Går bra än så länge men vi får se! Puss och kram

2008-07-17 @ 10:02:41
Postat av: Yeeeaah maan

Fan va bra, bra där malin, bra där!!! stolt klart du inte ska ge dig, du ska ju dansa skiten av de andra sen.. du kan ju ta över passen om ett par veckor.. =) så roligt om du ska ut i helgen igen, jag ska också ut! då kommer de i alla fall vara 2 lådehållare i världen i helgen! =) jag ska ut satan på lördag, hade velat ha med dig då! känner mig så satans laddad! det är bara dig jag saknar för en helkväll! PUSSAR

2008-07-17 @ 12:21:31
Postat av: Message from Playa Del Ellös on Party Island Nr1 ORUST!

Hallå gyllet!! du verkar ha de bra! Tur att ja inte e me på den dans grejen ja hade la dött eller nått..Fan vad kul att vara i London och festa! Du får la ragga upp nån hottingpojk som kör dig hem på kvällen ;). Men nu sitter man här, bakis å jävlig och saknar dig!Har börjat jobba lite nu, scenografen från praktiken i värmland ringde i förra veckan och de behövde lite hjälp att fixa grejer till en film plus lite jobb i september också! Känns jättebra faktiskt. Ja skulle vilja se ett kort på en engelsk busschaffis som håller upp tummen och ler? Kanske tom räcker ut tungan? kan du fixa det tror du? Då hade jag mått bra:) Nej, nu måste jag springa här Justin Timberlake ringde nu och sa att han var utanför.. Vi ska iväg och shoppa lite. PUSS Å KRAM mitt stjärthjärta!

2008-07-17 @ 13:06:22
Postat av: Plina

haha!!! det är bra!

det fixar du!! :)

puuussar

2008-07-18 @ 13:22:27
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0