Dax att uppdatera!

Tjenare!
Här kommer först lite bilder från förra veckan, besök i parken och lite bilder från torsdagen med lek med lera!


På väg hem från Parken, bakom ser ni den delen av marken som är lekplats.


Lite morots ätande på vägen ....


Lera, riktigt roligt! Till och med för mig!

    Det fanns även en katt men den syntes för dåligt!

Då går vi vidare till Fredag kväll där det var dax att gå ut! Tog några glas vin här hemma först med Camilla och Dan.


Nu var jag färdig för att ta tåget in till London där jag skulel möta upp Nathalie och Amanda, vi åkte lite vilse så det blev några tunnelbane resor för att komma fram dit vi skulle men till slut kom vi fram till stället vi skulle till som hette Fabric!

Väldigt stort ställe, man kan tänka att dat är som BoB, man går ner under marken men det var tre våningar under =)
Tre dansgolv, och fyra hanging out rooms.... Det var massa olika Live uppträdande i på de olika våningarna, först såg vi slagsmäls klubben. Som faktiskt var svenska och spelade lite nintendo musik kan man säga men väldigt roliga att se på =)

Dålig bild men det finns en!


Tjejerna i publiken =)


Det blev några gruppbilder på oss under kvällen!
   

Men stället spelade lite för mycket Techno, dance eller vad man nu kallar det musik! Fanns inte riktigt någon dans musik, så vi såg på några Rock band som uppträdde men vid halv fyra orkade vi inte mer.... Vi fick inte riktigt det vi ville!

Dagen efter hade jag och Nathalie en shopping dag i Croydon, statsdel av London kan man säga!
Riktigt bra shopping stad, och här är billigt! Emelie jag har hittat din affär, priserna är som ullared men där finns fina grejer, men just då var jag väldigt trött och dåsig så orkade inte prova några kläder så för mig blev det två par skor och fyra diadem =) Perfekt sätt att sätta upp håret när man är barnvakt =)

Detta fick jag för knappt 200kr!
Så det kändes bra!
 
Idag är dte bara slappa dag! Fick min första sovmorgon sen jag kom dit, och nu sitter jag bara och glor på tv, vilket är riktigt skönt! Familjen har åkt iväg på en liten utflykt och det är ganska skönt att ha lite ensam tid=)

Allt för denna gång! KRAM


Kommentarer
Postat av: Pätty

ÅÅ vad kul att du bloggar ! Ska genast se till att spara adressen! gu vad söt unge helt sick xx



tänka sig att jag också har en blogg -.- du förstår att precis som du vill jag ha någonstanns att dokumentera mina inplanerade resor =) dock har jag ju inte rest än och eftersom jag jobbar händer det inte så där brutalt mycket i mitt liv så den är ju inte läsvärd förrn i sep;) men övar mig på att hålla den uppdaterad nu under sommaren xX om det inte går får jag köra på bara bilddagboken.se



nu ska jag läsa igenom din blogg^
^ hoppas fler i klassen skaffar egen blogg!



fråga --> hur mycket är du ledig? hur gamal e ungen och är det bara ett barn ?

2008-07-20 @ 21:29:10
URL: http://pattypoopi.blogg.se/
Postat av: Therese

Himla typiskt att just du köpte två par skor!! :P Puss

2008-07-21 @ 15:50:01
Postat av: Jessika

Du ser ut till att ha det himla underbart i London!

När jag får pengar så ska jag komma och hälsa på dig :D

Saknar Dig!

2008-07-22 @ 08:58:07
URL: http://misslove.blogg.se/
Postat av: Fnaaaasss

heeej skit! testar lite nya smeknam, fnas känns så där , men de funkar,, så tjusitjuse skor.. de behövde du verkligen!!! men fiina var dom i alla fll. jag sak komma o handla satan sen ska vi på värsta musikal o grejjer,, jag hade nog tyckt om stället med techno o såån skit, diggar de tots allt. =) tots, tots allt. mysigt ska ajg börja säga... saknar o ÄLSKAR dig.. kissies from yours truelly rasmus

2008-07-24 @ 18:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0