Nu ska ni får se hur jag bor!

Hej hej!
Jag har fått förfrågan om att lägga upp lite bilder från mitt rum, då tänkte jag att varför inte visa nästan hela huset! Hoppar över Camilla och Dans sovrum och Siri men resten är med!

Vi börjar vandringen från mitt rum...

Från dörren.


Från fönstret! Lägg märke till att sängen är bäddad vilket den är varje dag =)
Emelie och Paulina ser ni att fotoalbumet har fått en heders plats!!!


Från sängen... Min Garderob, ska komma ett skynke och ha framför men vi har inte köpt något än...


Min sminkhörna bakom dörren =)


Då tar vi trappan och går ner för det är bara sovrum här uppe =)


Så här ser det ut när man kommer in innanför ytterdörren. Nu ser ni att det är väldigt långt och smalt hus.

Först nu direkt till höger ligger vardagsrummet som just nu innehåller två tv apparater =)


Och en mot andra hållet...


Ok vi fortsätter framåt i hallen och då kommer "matrummet/ lekrum"


Sen kommer vi fram till köket!


Och en mot andra hållet...

 
Rakt fram där ser ni en toalett!

Sen till vänster där framme är det en dörr ut till våran trädgård!


Så nu har ni sett hur jag bor! Mysigt men lite väl engelskt, men man vänjer väl sig!

Nu ska jag åka in till London och träffa Nathalie och Amanda som också är aupairer. Vi ska gå på lite sightseeing, se Big Ben och lite annat sånt. Sen ska vi gå ut ikväll tillsammans med några andra svenska tjejer! Ska bli jätte kul att äntligen få hitta på något, får hoppas att man kommer bra överens med alla. men det brukar inte vara något problem=)

Ha det så bra! puss o kram

Kommentarer
Postat av: Din Gunnar

Fan vad nice!! så snyggt dom har det.. o mysilimys rum du har.. det verkar lagom.. o albumet, alltså detta album.. =) sitter ju perfekt där uppe.. hoppas verkligen du får en toppen kväll i kväll som jag sa igår, hålla lite svensk traditionel låda!! som bara vi kan! =) det var sååååå mysigt att prata med det igår, behövde det som fasiken, har en saknamalin-period nnu!! o det är lite jobbigt, mysigt att vi kan prata så då, precis som vanligt!! o sen måste du lägga upp en jätte stor blogg om din första STORA utgång i london, häftigt, jag vill määää!!! älskar o saknar dig rasmus..!! =) pussar o kisses

2008-07-12 @ 15:31:08
Postat av: Jonas

Det heter faktiskt åt andra hållet...

2008-07-13 @ 01:09:33
Postat av: Jonas

Förresten är det snällt att du berättar om din blogg för hela familjen. Känns kul att du sa det till mig också...

2008-07-13 @ 01:19:52
Postat av: Jonas

Okej, saknar dig lite också. Får ju gå ut nån gång när inte tröttherese är med ;)

2008-07-13 @ 01:21:20
Postat av: Plina

jaaa...tjusetjus!!!

albumet har fått hedersplats, känner mej nöjd!!

fan va fint du bor!!!!

:))

snajs, snajs i snajs snajs!!

puuusss

2008-07-15 @ 13:32:00
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: jessika

vad fint du har det hjärtat. Tänker ofta på dig :D

2008-07-15 @ 15:33:05
URL: http://misslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0