Tjena moss!

Som jag skrev i tisdes så var jag inne i London och hade Picknick i Green Park, med Nathalie, Amanda, Therese och Malin (passande namn va?)
Trevliga tjejer! På vägen dit från victoria station så går man förbi Buckingham Palace(där drottningen bor när hon är i stan, är flaggan i topp så är hon där) det var hon inte nu såklart, så jag tog mina första turist bilder, som förresten blev ganska dåliga =)

Stora pampiga ingången!

Utanför där var det en stor staty som ni nu ska få se och kollar ni noga så ser ni Big Ben skymtande mellan träden, var en jätte fin syn men lite svårare att fånga det på kort!

Fin va! =)

Här står Nathalie utanför och myser...


Nästa bild är ingången till Green Park efter denna blev det tyvärr inga fler bilder för kvällen, men kanske ska ut med dem ikväll så får se om det blir några bilder då =)

Måste ju vara pampigt det är ju utanför Drottingens hus!


På onsdagen gjorde jag inte så mycket, var på Badhuset med hela familjen på eftermiddagen, skulle ju gått på Danca aerobics passet på kvällen men var helt mör i benen efter badhuset, det var ju för f*n strömmar överallt i det förbannade vattnet och samtidigt skulle man hålla en två-åring som ville åt alla håll strängt!


Sen var det torsdag, dax för våran ensamma vecko dag!
Var jätte fint väder (samma som hemma har jag hört) varför ska ni också få det, jag har ju bara haft regn sen jag kom hit jag förtjänade lite sol det gjorde inte ni!!
Så vi blåste upp poolen för att bada lite, på med bad kläderna på Siri, sen står hon i den i 5 min typ och sen vill hon inte mer, så jag och Camilla hade tillbringat en halv timme på att blåsa upp den skiten i onödan, men Siri var rätt söt i sin bad utstyrsel!


Vi satt och sjöng lite i trappan innan vi gick ut!



Igår blev Camilla sjuk så idag har hon bara legat i sängen så jag och Siri gick till lekplatsen så hon skulle få sova lite.

Vi började med att besöka Sandlådan som är lite av en favorit =)

Jag tog lite bilder på Horshams park men det blev inte jätte bra men ni ska få se!
       
Den är iallafall sjukt stor men det syns inte på bilderna alla! Men det är den iallafall, ni fick iallafall en liten titt =)

Det var ungefär allt för den här gången, kväll är det utgång som gäller! Ska bli kul! Mamma jag sover hos Nathalie som vanligt! Jag ska inte gå själv och jag ska vara rädd om mig, jag vet om att det är en stor stad!

Emelie: Du får skynde dig på med brevet är ju nyfiken! jag orkar inte vänta i all evighet. älskar dig med!

Ha det toppen!!!!
KRAM



Kommentarer
Postat av: Brevskrivaren!

Ska skynda mig o skriva o skita i alla bilder kanske, så får du dem snart efter.. så får du två brev inom kort tid istället för ett.. ska sätta mig ikväll o skriva.. i am little like e writer.. =) saknar dig som fan, har enorm sakna malin period nu.. står här på jobbet, varmt som in i!! o känner verkligen för att åka ner o ta ett dop efter jobbet o det är verkligen en malinemelie grej att göra... bara mysa!!!!saknar dig så jag dör idag!!!!! pussa

2008-07-26 @ 11:17:22
Postat av: mamma

Det är bra Malin, du sköter dig!!

2008-07-26 @ 11:17:47
Postat av: korvkletarn på kylskåp

tack! va bra! helst en sur de hade vart ball me en sån, då hade jag lätt förstorat bilden och satt upp den på väggen:D ååå du verkar ha de gott! ja sitter här och håller på att svettas ihjäl, håller på att fixa iordning balkongen, blir svin fint ! och bestälde precis en reseledarkatalog.. hade la vart ball?! HEJ alla resenärer och välkommen till juliaairlines, nu skall vi ta er till ert hotell här i maldiverna! :D får la se.. :P SAKNAR DIG <3 looove julia

2008-07-27 @ 17:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0