Tjenare!

Nu är jag faktiskt framme och har blivit lite hemmastadd! Allt är jätte mysigt och än så länge trivs jag jätte bra!
Igår fick jag en rund tur i Horsham av Camilla och Siri,  här är ungefär som Halmstad, lika stort, gå gator och ja ni vet!
jag fick köpt en telefonkort, massa bra! Riktigt bra priser. Så nu kan jag ringa också!
Sen var vi på Springboard, ett lekställe som man kan gå där det finns olika rum att leka i. Bra ställe, kommer bli väl besökt =)
På kvällen satt vi mest och pratade och lärde känna varann, det går frammåt!

Idag är jag ensam hemma, det är ganska skönt faktiskt, går runt här och utforskar. 

 Oj glömde säga det, att igår var jag på gymmet och beställde tid för samtal,så nästa vecka börjar träningen!
Stolt över mig själv!

Ha det så bra! puss o kram

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hejsan - Skønt att høra att du "landat" fint i London -Hoppas nu du får en fantastisk tid ett år fram Du vet var jag finns! Ælskar dig!

Kram pappa

2008-07-03 @ 11:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0