134 dagar....

Kan ni tänka er, idag har jag varit i  England i 134 dagar minus 2st som jag faktiskt har varit hemma =)
Det går så himla fort och nu ör det bara fem veckor tills jag kommer hem över jul och två veckor kavr tills vi flyttar!
ja just det, det har jag inte sagt =)

Camilla var inne i London igår och skrev kontrakt på ett "såkallat hus" i London =) tre rum, vardagsrum och två toaletter! Från den 1 december komemr detta att bli mitt hem! det ligger i en mysig del av London som heter Hampstead, ganska nära Camden om ni vet var det ligger!
Det ligger väldigt bra för det är närma till en park och gång avstånd till kliniken så det kommer nog bli super!

Igår var jag som sagt på Body Combat, fy i helvete vad jobbigt! Trodde nästan jag skulle dö! Men det var samtidigt så fruktansvärt roligt! Hon som höll i passet hade sjukt bra energi och sperd massa gläde! Så jävla kul!!!

Funderar på att jag på Legs, Bums, Tums ikväll men kroppen värker lite så har inte bestämt mig än.

Har varit halvt ledig nu på förmiddagen, Camilla hade inga patienter så hon har varit hemma och haft Siri så jag fick sovmorgon till tio och efter det har jag strukit en del tvätt åt dem och gjort lunch till Siri och blandat mammas röra till bakpotatis som är på menyn ikväll! =)

nu ska jag gå och göra mig iorndning lite så jag ser normal ut =) det är svårt men kanske kan det gå idag !! haha

puss puss

Kommentarer
Postat av: my

snart ses vi pluttan!

2008-11-13 @ 16:41:58
Postat av: Paulina

spännande med nytt hus!!!!

2008-11-14 @ 23:54:59
URL: http://www.cocktail.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0