Bilder från helgen som lovat =)

Har inte riktigt fått alla bilder från My än men ska lägga upp det jag har =)


Jag själv =)


Jag och den pittögda =) boven Johanna... hahaha


Vilka pinglor!


Gruppbild! My, jag, Paula och Johanna inne på Hartcourt arms.


Helt underbara ögon på oss!!!!


En skönhet passar i allt! Eller hur My???


Sssccchhhh.....!!!!!!!!!!


Så jävla bra!!!


hhhmmmmmmm......


E jag inte så himla snygg??

Ja det var alla bilder jag hade ungefär.... Några blev bort sorterade!

Idag är nog den tråkigaste dagen på länge! Vaknade av ett sms av My imorse där hon sa att hon inte kunde kommit hit för att hon hade blivit tvungen att jobba... och jag har inte fått min lön än så jag kan inte åka någonstans! Men min data funkar iallafall för tillfället så jag kan sitta i vardagsrummet med datan i knäet framför tv:n. Bra va! Kan man bli latare. Kanske ska ge mig av till My sen när de har kommit hem från London men får se vad jag känner för.

I onsdes så var jag hos Tandläkaren... eller ja hos Camilla! Inga hål!  Bra va. Sen när undersökningen var färdig så putsade hon mina tänder så är faktiskt riktigt fin nu =)

Om ni kanske försöker nå min på min mobil så kan det vara lite svårt för jag glömde min laddare i Sverige så nu har jag oftast inget batteri på min telefon, den enda som har en sådan laddare är My så när jag träffar henne så får jag den laddad! Men jag lånar Camillas gamla telefon så länge men mina nummer följde inte med sim kortet över så när jag har den så har jag inga nummer, bra va ???
Bara så ni vet!

ha det så bra! Puss o Kram Malin


Ville bara lägga in lite sommar och glad stämming i bloggen =)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Gøtt att datorn fungerar igen. Kram pappa

2008-11-09 @ 19:23:38
Postat av: Paulina

ååh va fin du va i den sminkningen!!!

mer lösögonfransar till malin!! :)

åhh...vi hade varit hos dej nu :(

saknar dej puuuuss

2008-11-09 @ 22:26:25
URL: http://www.cocktail.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0