En helg i England...

Helgen började med att jag mötte upp My och Sofia i Sutton för att äta lite mat och mysa på en pub =)
Det gjorde vi och det var väldigt trevligt men det blev en del öl =)
Sen Kom Will och hans vän James, blev ännu mer trevligt och tempot på drickan började höjas... Hahah


Pinglorna på Puben =) Till och med Sofia fick sig en öl!!! =)

Sennär den här puben stängde så kom jag och My på attvi vill faktiskt inte hem än, Så vi sa Hej då till de andra och gick vidare! VI hamnade på New york, New york, som vanligt =) Väldigt trevligt ställe! hahaha
Där betämde vi oss för att vi hade gjort av med tillräkligt mycket pengar redan så vi tyckte att vi skulle bli bjudna resten av kvällen! Jag tyckter att vi lyckades bra med det =) hahaha


Så här såg det ut mot slutet av kvällen.. så vi bestämde oss för att lämna utestället innan det stängde och gick till Subway för lite mat. Riktigt gött =) SEn gick vi hem till Will och knackade på tills han vaknade och släppte in oss, då sprang vi in och la oss och sen sov vi där =) Hade inga pengar och lust till att åka taxi =)

På Lördag morgon körde han oss hem till My och lördagen blev min längsta dag någonsin... Det var inte det att den var tråkig utan den tog bara aldrig slut... Kan inte riktigt förklara, men jag och My hann sova, handla, duscha, slappa, laga mat gånger 2 och bakat lusse bullar!

På det sista var även Sofia med och vi hade våran julmys kväll! Will kom förbi och fick smaka våra svenska traditionella bullar men det var inget för honom =) Glöggen hatade han!! haha

   


Massa Mys var det!!! =)

SEn var det natten och jag sov återigen hos MY =) Tack för det vännen!
På söndags morgonen var det dags för Body Pump och så här laddade var vi för det!

Akta er säger jag bara =) =)

sen var det slapp hela dagen, med en power nap som blev alldeles för lång!
 
På kvälllen var det jag och My som ståd för maten för hela huset! Vi valde att fräsa till det med Potatis och köttfärs gratäng! Ett jälva jobb ska jag säga er men gud så gott!


Ser du så fint Mamma! Mys mamma bukade göra likadant så vi slog våra kloka huvuden ihop och försökte komma ihåg alla steg tillsammans! och jag tycker vi lyckades super!

Efter det satte jag mig på tåget hem och när jag kom hem la jag mig och pratade med Emelie! så himla mysigt, läste till och med hennes ny inskaffade blogg! http://www.gobbegobbe.blogg.se
Massa mys!

Idag har varit en mysig dag med Siri! Har tagit massa kort idag så här kommer ett urval från våran dag!


Hon spexar medans jag borstar tänderna!


Sen var det dags för mellanmål! Yoghurt och Jordgubbar =) 


Lekplatsen nästa!


Där var vi helt ensamma! Engelsk män är livrädda för kyla =) 


På eftermiddagen blev det Springboard! Inomhus lekställe!


Bollhav 1 =) 


Bollhav 2, Riktigt svårt att få bra bilder eftersom att hon inte alls gillar kameran me har gjort så gott jag kan =) 


Sista bilden ut är inne i kudd rummet =) 

Efter det gick vi hem och lagade Spaghetti och Köttfärs sås som jag snabbt slängde i mig och sen sprang jag bort till träningen och gick på Body Combat! Förbannat roligt! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag läsa min bok!

Tack för det fina i slutet av din blogg! Älskar dig Gunnar!


 


Kommentarer
Postat av: gunnar

Så fin, så mysigt att du har blivit så bra komois med han där will, inget på gång alls nu då? så himla söt hon är, vill verkligen träffa de lilla solrosen. :D mysigt att kunna läsa din blogg i lugn o ro nuj!! älskar dig. pussa

2008-11-24 @ 23:41:19
Postat av: Mamma

Maten såg jättegod ut.Du är ju riktigt duktig, men det visste jag redan!

2008-11-25 @ 15:40:43
Postat av: Paulina

åååh malin jag längtar massa!!!

men våra utgångar är inte kompletta utan dej ju!!

ska bli så jävla roligt när du kommer hem hit!!!

masssa myyys!!!!

puuuuusssss

2008-11-25 @ 21:43:32
URL: http://www.cocktail.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0