Hejsan hoppsan i stugan =)

Tack för alla snabba svar på mejlen om julen familjen! Förutom Mamma dock, hade ju iförsig inte förväntat mig så snabbt svar av henne heller =)

Igår var min stora städdag, gick bra men tog det väldigt långsamt och bekvämt =) hahaha Sen vis fyra så kom Johanna! det var jätte mysigt,hon brukar ju inte komma hit på vardagarna efter som hon alltid jobbar till halv sex men igår hade hon två timmars ledighet att ta ut och då kom hon och hälsade på lilla mig =)

Så vi åt lite middag med familjen och gick vi ut och gick =) Efter det satte vi oss på mitt rum och snackade skit, efter en stund kom vi på att vi behövde något att äta på och då gjorde vi det vi absolut inte får! haha gick och köpte lite godis och chips, bra va!

jag skriver inte så mycket här för det händer inte så mycket spännande här just nu, jag har blivit riktigt dålig med att ta kort. Men i helgen blir det en öl med en tjej härifrån horsham på fredagen och på lördagen ska jag hem till My en sväng,kanske ska gå ut i Banstead igen, haha, vem vet??!! På söndag morgon är det iallafall inbokad Body Pump som gäller! Gött, ligger lite efter med träningen just. Det har vart så dåligt väder och mörkt när jag ar skullat träna så har inte kännt för att lämna huset! Ja jag vet dåligt men så är det!

Jag har ju iallafall lagt ut lite bilder på Facebook så där kan ni se lite om ni vill! Nej nu ska jag läsa i min Stieg Larsson bok. Är inne på tvåan nu =) Det har blivit hysteri om honom nu här i huset! Camilla är inne på trean, hahha vi är helt besatta!
Igår när Johanna såg vi att första boken skulle komma ut på film i Februari så då blev vi helt galna! Fan va häftigt och kollade på trailern minst 10 ggr. =) Får se när vi kan se den!!! Snart hoppas jag.


ha det så bra!!! pusss

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hallå!



Ni är ju helt efter med Stieg Larsson. Han är ju SÅ 2007! Läs John Ajvide Lindqvists "Låt den rätte komma in" istället.

2008-11-12 @ 16:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0