SAKNAR!!!!!!









Nu vaknade Siri! Pussar till er alla



Kommentarer
Postat av: Paulina

saknar dej massa massa massa...

2008-11-14 @ 23:53:52
URL: http://www.cocktail.blogg,se
Postat av: Storasyster

nu så har jag bilder på tjockisen själv, som jag inte kan skicka eftersom min dator har pajat.Jag saknar dig gumman. Norea pratade om din teater idag och frågade om jag kommer ihåg när du var med. Hon tyckte att det var roligt :). Vi hörs snart! Puss

2008-11-16 @ 11:09:01
Postat av: Gunnar

Hejsan hoppsan. jag har skaffat dator! =) sitter hemma nu mitt i natten o har precis fått ihop allting, antivirusskyddet o internet inställningen. så nöjd jag är nu, klarade allt själv. =) tänk de var väl på tiden som jag skaffade en dator, så nu kan du se fram emot fler kommentarer från mig. jääääätte fiiint inlägg, mysigt. är glad att jag får vara en av dom som är med på bilderna! =) älskar dig rasmus! =) pussa

2008-11-20 @ 02:50:21
Postat av: Jonas

har bloggförfattaren dött? Eller varför kommer det inget nytt?

2008-11-20 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0