Fredag...

Nu sover Siri, jag packar och har precis tagit mig en hostmedicin shot... Fy fan säger jag bara... Men vi får se om den hjälper, när jag köpte den i onsdes så sa de att jag antaglien höll på attutveckla astma och då kommer denna inte hjälpa utan då behöver jag gå till doktorn.. Men jag ger den en chans =)

Nu är det en eftermiddag kvar med Siri och sen bär det av mot en helg hos My, eller ja jag ska sova där iallafall. Ikväll ska vi hem till Sofia på middag och imorgon ska vi på hemma fest hos Will!Ska bli så sjukt kul =) Min första engelska hemma fest! Tjohej va livat! Jag, My och Johanna har planerat hela dagen imorgon med allt från inhandling till lockning av hår!!

Igår bokade min två små älsklingar en resa till mig! Den 6 november anländer Emelie och Paulina i London! Så jävla roligt! Jag ska lära dem allt jag kan! =) haha

nej nu ska jag packa färdigt för jag måste springa till tåget direkt när Camilla och Dan kommer hem sen!

Puss och kram ses på stan


Jag och Will! =)

Jonas förresten, det är bara du som hinner med när jag har många och korta inlägg =) Och du klart ni får träffa dem om ni vill, de vill att vi följer med ut någon av dagarna! =)


Kommentarer
Postat av: Jonas

Är det bara jag som är intresserad av ditt liv i England menar du...? Tycker du håller ett bra tempo nu :D



Vi har ju hela två kvällar att välja på och det är du som jobbar där så du bestämmer. Bara vi får träffa dig så mycket som möjligt så är det lugnt :)

2008-10-10 @ 19:06:42
Postat av: Marie

Jag hinner också med! Fast jag kommenterar inte lika flitigt. Ser väldigt mycket fram emot vår resa och att träffa dig!

2008-10-10 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0