Min Helg...

Kan ju börja med att säga att mitt internet har lagt av igen, så nu sitter jag här nere med den förbannade kabeln igen... Så bloggen kommer nog bli lite lidande av det här, men så får det vara.
Så bara så ni vet skulle jag verkligen uppskatta en ny data i julklapp =)

Ja min helg... Dokumenterade hela dagen så allting kommer att vara med =) haha nästan iallafall.



Jag har ju skrivit att vi började uppladdningen med lite dans i köket med barnen och här kommer lite bilder från detta =)


francesca, natasha (Mys barn) och My och Johanna





haha skit bra!

Sen åkte vi in till Sutton för att inhandla det sista vi behövde, Mys hårfärg, vin, pizza, lite öl =) och ja ni vet allt man behöver för en lyckad kväll!
Vi hade sjukt bråttom men klart han vi med en fika på Starbucks =)


Solen lyste och allt!

När vi hade inhandlat allt var det tillbaka till My som gällde, då skulle alla in i duschen och fixas till samtidigt som vi var barnvakter men partys morsor som vi är så fixade vi det galant!


Miss Driver


Glada passagerare hahah vet inte hur det stavas men glada var vi iallafall =)

När vi väl kom hem igen så skulle My färga håret såklart så här såg detta ut!


Snygging där.  Puss

Sen var det allt dags för lite mat i magen... Mums täkte vi men ack det faktiskt inte så gott men mätta blev vi iallafall...


Ölen smakade iallafall gott haha

Sen var det faktiskt dags för att fixa det sista för att sedan bli hämtade av Sofia och Karin som skulle köra oss till Sutton =)


Så här snygga var pinglorna för kvällen. =)

   

Tycker ni inte jag är fin i håret, krulat det med plattången alldeles själv. =)

Sen anlände vi till Wills lägenhet, fin va den allt och utsikten var ännu bättre. =) Det var två lägenheter jämte varann som hade fest, väldigt olika folk i lägenheterna men vi hade kul iallafall. Lite mingel bilder från festen!


Johanna och Will


Johanna spillde lite rödvin på heltäckningsmattan.


Jensen och Aaron


Söt liten My


My, Dylan och Johanna

Vi ett var det dags för oss att gå hem =) haha, med lite omvägar på vägen och mycket kärlek i trapphuset. 
Men vi har iallafall varandra och det är vi tre tillsammans (vårat motto under kvällen) 
Men allt detta skedde på Engelska för vi kunde inte svenska enligt Johanna! =) Ha ha ha

Sen var det helt plötsligt dagen efter... Denna dag var inte alls lika fartfylld. =) haha

   

Det blev en lung dag med Harr Potter 3 och 4, riktigt bra filmer! =) vi kämpade verkligen med honom genom hela filmen. Kom igen Harry, vi väntar starkt på att få hem 5 och 6. 


Mysiga är vi allt!

Igår var det en vanlig jobba dag men efter det var dagd att städa mitt rum, se så fint det blev!


Fin fint! 


 
Slutligen en bild på mig innan jag sprang iväg till träningen igår! Sjukt kul var det, riktigt svårt men så ska det vara!

Idag har jag bara jobbat till elva och efter det träffade jag en ny tjej som bor här i Horsham, trevlig prick. Vi lär nog ses någon gång igen =) 

Nu får ni ha det så bra!
Puss o kram

 







Kommentarer
Postat av: Jonas

På en dator har man data. Data finns i en dator...

2008-10-14 @ 18:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0