Onsdag....

Jag är så arg, besviken ledsen ja allt som man kan vara på ett flygbolag!
Har verkligen sett fram emot dessa två helger främför mig... Först min underbara bror med Marie och sen mina två sötnosar.. Fy Fan va tråkigt det är att ni inte kan få komma hit, och att ni har lagt massa pengar som ni inte får utnyttja! Jävla skit Sterling helt enkelt!

jajaj nu har jag fått ut lite så nu får jag väl berätta om min helg i Sverige som jag tackar gudarna för att jag hann med!

Allting började på Fredag morgen när jag gick upp halv sex, sprang ner och slängde i mig lite frukost sen kom Dan upp och vi hoppade in i bilen. Ingen bensin och körde fel men vi kom till flygplatsen så att jag precis hann med allt =) Sen landade jag i Köpenhamn där Pappa, Sanne och Harry?? stod och mötte mig =) haha Harry hade kommit av något flyg innan mig... Sammanträffande! Efter det blev det en god lunch med dem och massa skit snack =)

Sen var det över till hemlandet där brorsan och Niklas stog och skulle hämta mig!
Jag fick köra hem och det var ren glädje!


Jonas


Niklas


Jag i det regninga Sverige!

Sen var det hem till syster min som jag skulle överraska men så klart hade mamma skvallrat så det sket ju sig lite men det var mysigt ändå så vi tog en kopp the och sen kom jonas och hämtade mig igen för att köra mig hem till mamma där jag bytte och slängde i mig en macka. Sen var det iväg hem till Emelie! Det var riktigt kul att få överraska henne och Paulina! När Emelie såg mig i fönstret fick hon sig en liten chock och låste först ute mig =) haha men sen fick jag komma in och det blev ett litet kramkalas!

Bilder från kvällen =




Finns massa bilder från detta tillfälle, så jävla bra!!


Robin blev och allt lite överraskad =)


Paulina hade baddräkt kvällen till ära!


Linn fixarn!


Emelie Pemlie! Tror det börjar fyllnas till nu =)


Tycker allt det syns lite på Lina iallafall =)

Det var sista bilden för den kvällen! Sen var det ett snabbt möte med bror på pölsemannen och sen var det dags att gå hemåt... eller ja.
Lördagen var det stora flytar dagen för Therese och Alex så lite skulle man ju hjälpa till =) Kom dit, åt en bit pizza och flyttade in alla grejer i kylskåpet och serverade fika! Sen var det slut på mina uppgifter! Efter det åkte jag och Mamma upp till sjukhuset för att hälsa på Kristoffer, men han var inte där =) Så det blev inget med det! Sen åkte jag och handlade med mamma och köpte till små godis eftersom det inte finns i detta landet =). sen åkte jag och hämtade Emelie så hade vi lite kvalitets tid i bilen tillsammans med lite Max mat, mums. Sen var det dusch och göra sig iordning som gällde igen!  Öppnade vinet efter mycket problem och tog det väldigt lungt!
Sen började gästerna ankomma, de flesta inbjudna av mig, haha
Gästerna var, Felix, Karin , Kajza,Sandra, Linn, Robin, Strumpan och sen var vi nog inte mycket fler förutom Jag, Emelie och Paulina! Eller ja ny tatuerade Milla var där med =)
det blev iallafall en galen förfest med mycket bilder och här kommer de!


Snyggaste kusinerna =) Fiffiga Felix!


Stora frågan var.... Va fan har Karin gjort me håret???


Otroligt snygga damer!


De kom bra överens iallafall =) haha


Pusss snuttegull!

Sen var det dans som gällde!!!!!!


Linn och Karin


Här var det ett jävla swing =)


Dirty Dancing har fått en ny betydelse.


Puss Puss, tryckta tillsammans  haha


Anländt till Idas, en del av gänget =)


Så här glad blir Robin när Karin är på besök!


Resten minus några!


Några av mina tjejer kom också och joinade =)


Haallau du!


Sista bilden ut för kvällen! Go Karin!

Sen var det mat som gällde men inga ställe hade öppet så vi fick ta en taxi med två göteborgare till Eurostop där vi fick köpt oss en varsin korv =) sen kom vi hem till Emelie hade lite tjejsnack och sen sov vi gott allihopa! Plötsligt  ringde min väcar klocka och det var dags att ge sig av till Kastrup för att åka hem till England!

Tack alla som medverkade till denna underbara helg som jag sent kommer glömma!

Imon är det utflykt till My som gäller, det är kalas för hon fyller år idag så vi ska ta med oss alla barnen och äta kaka =) haha mys mys!

Ha det så bra, även fast sterling är idioter!

puss puss


Kommentarer
Postat av: Sanne

Forstår fuldt at du er sur på Sterling.........håber du får en dejlig week-end og halloween alligevel. Kram Sanne

2008-10-29 @ 22:35:32
Postat av: Jonas

Okej att man är lite sur på Sterling men när du lägger ut ett så vackert kort på mig är frågan om jag inte blir surare på dig :p



Men är iaf med på bild på din blogg, det är inte illa =D

2008-10-29 @ 23:58:41
Postat av: Marie

Just i denna stund skulle vi varit hos dig. Jävla, fucking, skit Sterling! Vi får komma en annan gång.

2008-10-31 @ 09:59:33
Postat av: Kajza

Älskling fy fan vad kul jag hade i lördags (när du var hemma) fy fan vad jag saknar dig. jag ska försöka att komma snett över till dig som du sa på fyllan. london ligger snett. hahhaha ja du sicken kväll. kom på att e inte de den sista bilden med karin innan vi blev av med hennes saker?. haha. haha och sen vad var deras problem, killarna på b och b. haha snacka om svårflörtade. hhhah men ja jag vann... hahha det kändes som om vi var 14 igen hahahhaha. så jävla kul. och emelie då hahh : Komigen tjejer, nu kör vi hahha. så jävla kul.ja ville bara säga. sicket gäng och sicken kväll kunde inte bli bättre. NÄR KOMMER DU HEM IGEN.???????? ha det underbart min underbaraste Puss Puss en massa kärlek

2008-10-31 @ 14:41:56
Postat av: Felix

Det där vart mos.

2008-11-02 @ 10:40:23
Postat av: Paulina

åååh vilken underbar helg det var!! :)

men tack för den kaggebilden :)

hahaha!!!!

puuuuuuuuuuuuuus

2008-11-05 @ 12:22:07
URL: http://www.cocktail.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0