Orkar...

Orkar inte skriva massa idag men det kommer iallafall lite bilder =)


Siri läser en saga för sin docka medans jag damsuger, förra veckan =)


Tar en promenad med vagnen =)


Efter vi varit och badat på badhuset!


Parken, var bara tvungen och ta en bild nu när hösten kommit =)


Jag och Johanna på lördagen på väg hem till My =)
Finns även en film från detta men det får komma en annan gång=)


Johanna min lilla snygging =)


Kastar höstlöv på väg in till Sutton....


Här syns det lite mer =)


Fick mitt hår gjort av Mys bästa vän Mia som är är frisör =) Kännde mig riktigt tjusig.


Lite uppifrån, bakifrån =)


Gänget i baksätet i bilen =) Mia, My och Johanna


Festar gänget!!!


Alla i bilen =) Sofia, Mia, My, Johanna och jag! måste säga att jag är en bra fotograf = )


Sista bilden ut för kvällen och sedan dog min kamera =)

En bild säger mer en tusenord eller hur är det =) Så det blir bättre denna gången.

Nu tog jag emot lite bilder av My och Johanna så de får ju också lov att vara med....
Det är i helt fel ordning men så ¨får det vara =)


Jag! Haha


Vispar grädde till vår efterlängtade chocklad pudding som inte alls var så god som vi trodde =)



Mia och Johanna!


Will och My =)


Mina sötisar... Puss på er =)


Hahah så jävla bra =)


Denna bilden får avsluta bloggen för denna gång! Som ni kanske ser är min helger helt crazy och jag tror inte att den som komemr blir så mycket bättre hahahaha!!


pussar och kramar









Kommentarer
Postat av: Jonas

Vad händer?

2008-10-22 @ 01:28:52
Postat av: Paulina

fan va snygg du är malin!!!!

puuuuuuuuuuuuss

2008-10-22 @ 10:11:53
URL: http://www.cocktail.blogg,se
Postat av: johanna

AAAAAHAHAHAHA det roligaste med alla dessa bilder ar 1, den vi pussas pa for i fyllan tyckte vi det va varldens finaste bild (vilket det ifs ar haha) och 2, nar Mia slickar dig i roven!

2008-10-22 @ 18:32:51
Postat av: Charlotte

Så fin du är i håret :) sjukt fint :D pussochkram kusin

2008-10-22 @ 18:59:54
Postat av: Gunnar

Gunnar är oerhört tacksam att Rasmus finns o fiiiiiin är du! o för att inte snacka om det underbara paketet jag fick! kom hem efter jobbet, trött som fan o skulle åka till stockholm dagen efter med jobbet så lite nervös var jag, du vet lite ont i magen. så bara ligger det där, ett brev o ett paket. du gjorde hela min vecka, hela min månad, hela mitt liv! =) =) älskar dig till tusen. inte långt kvar nu, längtar maaaaassa!! pussar

2008-10-23 @ 12:13:30
Postat av: Världens lyckligast Gunnar

Måste ju skriva här också hur oerhört glad jag blev för den underbaraste överraskningen som finns i världen. nu känns de nästan lite overkligt när du har åkt igen, men fy fan va bra de blev! bästa helgen i mitt liv! o hoppas verkligen att du också är nöjd med allt! ses snart igen! pussa

2008-10-27 @ 14:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0