Bra!!

Va bra att jag idag har köpt två par skor på min lediga dag!
Hade liksom tänkt att spara lite pengar till Mamma och Anki kom men det gick ju sådär...

Hittade faktiskt ett par av skorna på Second hand, så de kostade ju inte så jätte mycket och de andra var ett bara Addidas som var sänkta från 55 pund til 20 pund så kunde ju inte låta bli =)

Ikväll blir det träning som gäller och imon är det jobb på förmiddagen!

I helgen var jag ute i Sutton med My, Jessica, Sofia och Anastasia (tysk). Det var riktigt kul faktiskt, eller jag och My hade roligt och de andra var på lite bottert humör. jag fick mig en utskällning av tysken för att jag pratade med en kille osm vi precis träffat och som hon tydligen var intresserad av. men hon måste fått en sned fylla av nått slag för hon var väldigt aggresiv, men skit i det sa vi och hade kul istället! 

Igår var det bara mys dag hos My och när jag skulle ta tåget hem så gick det inga tåg därifrån, den stationen är tydligen avstängd på söndagar så Camilla fick köra i en timme för att hämta mig! Snällt va! =) 

Ja det blev lite gott och blandat men det blir väl bra! 

Ha det gött! 

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Så trevligt, trevligt, men sikken tyskf*n! illa ju.. men kan tänka mig att du o de andra tjejerna hade roligt åt det. så härligt att du hade kul, var attans trevligt o tjabba lite i telefon med ju.. sakanr min rasmus massa! pussa

2008-09-01 @ 19:12:37
Postat av: Jonas

Inte en enda särskrivning. Du börjar bättra dig söstra min :)

2008-09-02 @ 18:09:26
Postat av: Gabbi

Heej! Jag bor i Stoneleigh som inte er so longt ifron der du bor tror jag.. haha, jag treffade hon anastasia igor, hon verkade veldigt tysk! =) adda gerna min msn om du vill, skulle vara skoj att treffa svenskar, har inte gjort det en so!

2008-09-07 @ 23:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0