Efter en helg....

Nu har Mamma och Anki varit här och sagt hej! det var så mysigt, mycket lättare än vad jag trodde det skulle vara... Trodde jag skulle tycka det var jätte jobbigt när det skulle åka men det var helt lungt, istället fick jag en ny tänding på att vara här! Det är verkligen hemma för mig här nu! helt underbar känsla!

Om helgen då...
På lördagen så var det grymt dåligt väder så vi valde att stanna i Horsham och gå runt i våran lilla stad, hittade lite smått men det mesta i handlade var mat och alkohol =) sen gick vi hem fixade lite mat och sen gav hos iväg till den närliggande staden Crawley för lite mer shopping. efter det åkte vi hem igen och mamma och anki lagade lite mat till mig med väldigt god sås!
På kvällen var vi bara hemma och vilade upp oss för morgondagen då vi skulle in till London.
Vi bestämde att vi skulle åka med tåget kl 9 och gick och la oss, på morgonen kommer mamma in och väcker mig halv åtta och då berättar hon att hon hade ställt sin klocka fel och att hon hade varit uppe sen klockan fem på morgonen =) smart va =)

Så söndagen var vi hela dagen i London och gick runt och såg alla sevärdigheter! nu har jag iallafall sett dem!
sen åkte vi hem hit igen och gick på en pub och drack lite öl och sen gick vi hem och fortsatte dricka hemma =)

På måndagen så var vi Brighton och strosade runt, massa mys! sen var det tyvärr dags för dem att åka hem så jag hade en liten mys kväll för mig sjäkv och bara kollade på One three Hill och åt chips.

På tisdagen kom My hit och vi gick runt i Horsham och fick köpt lite kläder och vi fikade och såklart! Sen kom Johanna och Sofia så åt vi tacos och drack vin. det var riktigt trevligt. sen och Johanna och Sofia hem vid halv tio för de skulle jobba men My stannade och vi satt uppe och pratade tll kl halv tre, tiden bara flög iväg! 

Idag har jag slappat och städat efter alla som varit här! men nu är jag färdig och väntar bara på att lilla Siri vännen kommer hem så jag kan få mysa lite med henne.

I helgen blir det utgång med Johanna i Guildford! Crazy sa det bli!

Ni får ha det gött! Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Jonas

var det fint på sevärdIGheterna?

2008-09-10 @ 23:29:49
Postat av: Gunnar

SÅ mysilimysmys! Hoppas det går bra i helgen, o lycka till om du ska göra det som du berättade i telefonen. De hoppas jag verkligen du ska göra, de behöver du!! sitter på jobbet nu, en jätte lugn dag, lite tråkigt, men de är ju skönt samtidigt, hinner ju med att pyssla med annat. som att skriva till dig. =) kanske inte så uppskattat av chefen, men men, de han inte vet har han inte ont av. =) ska snart bestämma med paulina när vi ska komma o hemmasdej. =) nu ska jag damma lite. have it goooood! pussa

2008-09-11 @ 11:04:02
Postat av: Sandra

Hej hej, Sandra kusin här! =)

Tänkte bara titta in lite och säga hej.

Hoppas du trivs där borta, eller det läser jag ju att du gör men ja,Hur länge är det du ska vara iväg?

Du får ha det bra och en bra helg. Massa kramar

2008-09-13 @ 13:09:14
URL: http://sandrafh.blogg.se/
Postat av: Jonas

Är det inte dags för uppdatering snart?

2008-09-15 @ 18:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0