ja, ja, ja

Ja jag vet att jag ligger lite efter men här kommer lite iallafall =) Börjar ju komma in i livet här så har inte massa tid som innan och blogga, men nu har jag!

Helgen var jag och Johann ute i Horsham, sjuk kväll! Tyvärr inga bra bilder från denna kvällen men ni kan få se de som tog sig förbi några krav=)


Johanna med sin Jack and coke som de för övrigtinte hade en aning om va det va =) Men hon lyckades få en!


Jag när vi precis kom dit =)

Ja det var allt, hahah reste av kvällen var det bara fylla och fula bilder!

På lördagen var jag barnvakt, så upp halv åtta och börja jobba! mådde som jag förtjänade. vid halv tio gick jag och Siri upp och klappade Johanna på huvudet och fick upp henne ur sängen! Sen spenderade vi resten av dagen i parken, riktigt sommar väder, riktigt mysigt!

Johanna stolt barnvakt!


Titta coolingen =)

På kvällen hade jag,Sofia, Anna-Maria och Johanna film kväll hos Johanna, massa mys!

Just det på Söndagen var vi i Sutton och träffade Will och hans vänner, det var tysk öl festival i Sutton, så det var ett band som spelade och grejer, mysigt! Sjukt snygga medlemmar i bandet också =) 

   

Detta var gånget från i söndes, byggdes på och fall ifrån men det ursprungliga =) 

Jaha då var det vecka igen, inte hänt så mycket. Var hemma hos My igår en sväng, jag, johanna och Sofia. Vi åt Pizza och popcorn (smakade skit) och såg Titanic, mysigt var det men lång reseväg hem, när jag väl kom fram med tåget så orkade jag inte gå så tog en taxi =)
 
Idag har jag haft Siri som vanligt! Tagit lite bilder för skoj skull 



My och Johanna ser ni vem vi har byggt hus till?

   


Det var allt från min händelserika vecka!

Men imon är det utgång i Sutton som gäller med Johanna och My! Singlarna ska ut och festa, ska bli sjukt ku!
Har köpt en ny kjol idag också som ska åka på! Hade inte alla råd med den egentligen men har velat ha den hela veckan så nu var det bara till att köpa och vara lycklig! 

ha det gött så hörs vi! pussar o kramar

Ps. Marie klart det är ok att du lånar den! Det är bra att den gör nytta =)



 

Kommentarer
Postat av: johanna

IGLE PIGLE!!!!!!!!!

2008-09-25 @ 21:23:45
Postat av: Paulina

mysimyyyys!!!

puuuusaR

2008-09-25 @ 23:14:20
URL: http://www.cocktail.blogg,se
Postat av: Jonas

Okej, då var det dags att kommentera lite. Kanske skulle fundera på att skriva lite dag för dag istället för dessa gigantiska inlägg... Men iaf: Det heter söndags, inte söndes. Och om du ska skriva imorrn så ta iaf med rr, ser så töntigt ut med imon :P



Ses snart kära syster :D

2008-09-26 @ 17:54:15
Postat av: Jonas

Uppdatera kanske?

2008-10-01 @ 23:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0