Big news...

Idag har jag bokat (eller ja pappa har) min sista biljett hem från England. jag har satt ett datum på när detta ska vara slut och det är ungefär två månader från idag... Förstår ni, två månader! Det är för fan ingenting man kan också säga 8 helger... Förstår ni då att jag börjar få panik! Ja jag har iallafall bokat den 18 juni så jag kommer att vara hemma till Midsommar. Mysigt! Då kommer vi att åka hela familjen här ifrån och behöver inte säga hej då förren i Sverige! Åh hej då, det vill jag inte!!! Tänk min lilla Siri!!!

Så boka upp det nu folket 18 juni så att det åtminstonde står någon på Säve flygplats när jag landar för alltid!
 
jaja det var allt för mig idag nu ska jag se mitt nya 90210 avsnitt och ladda för de två kommande dagarna som kommer bli hårda. Har Elisabeth förmiddagar och Siri eftermiddagar + barnvakt imorgon kväll! Nice 

Midsommar för 2 år sedan! halleda vad tiden går fort!


Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Jonas

Räkna inte med att jag står där då för då befinner jag mig "over there" och glider :)

2009-04-15 @ 23:22:13
Postat av: Gunnar

Shit! de var konstigt o läsa, känns tossigt att du kommer hem, för alltid! men jag måste säga för min egen skull, att de ska bli helt fantastiskt! har saknat dig så in iiiii!! men fy fan va strängt för dig o säga hej då till siri, jag ska trösta dig efter de! finnas för dig mitt hjärta! älskar dig massa!

2009-04-16 @ 13:19:28
Postat av: Paulina

det kommer gå sjuuukt snabbt ju!!!

o sen är du hemma hos oss för alltid!!!

:) tjooohooo!!!

pouuss

2009-04-16 @ 18:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0