Hej Hej!

Tänkte i stort sett bara säga att jag lever.... Har inte haft så stor lust att blogga denna veckan helt enkelt... Det har inte hänt något spännande. Jag jobbar på här för fullt, hade Elisabeth sista gången i måndags vilket var både skönt och lite tråkigt eftersom jag tjänar lika lite pengar som innan igen.... Helgen som kommer blir en lung helg. Ska försöka hinna gå till den svenska affären på fredag tänkte jag, är lite nyfiken på hur den ser ut!

Just nu har jag jätte ont i halsen andra dagen i rad och idag vaknade jag upp men alldeles täppt näsa, kul om man ska bli sjuk också!

Massa besök inbokade nu framåt! Mamma och Claes kommer nästa helg, helgen efter det kommer Pappa och Sanne och sedan tre helger efter det kommer Emelie och Paulina och efter det har jag två helger kvar sen kommer jag hem. Ojojoj hur ska detta gå... Söker jobb som bara den men det går inte så bra... kollar dock mejlen tre hundra gånger om dagen för att se om det har hänt något!

Nu ska jag gå ut och slänga i mig lite frukost! Ha det bra i solen!


Börjar närma sig ett år sen nu... Herregud vad tiden går snabbt!
Har varit här i 10 månader! jaa vad ska jag säga!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Gunnarella

Sikken jävla underbar bild! den har jag inte sett innan! fantastisk! längtar efter dig!

2009-04-22 @ 18:23:57
Postat av: Pappa

Skall bli super trevligt att besøka dig - både Sanne och jag ser verkligen fram till det :-)

Många kramar från pappa

2009-04-22 @ 19:24:46
Postat av: Anonym

Sjukt bra bild! Säg till när vi ska ha en ny fotosession. :-)

2009-04-22 @ 20:30:37
Postat av: Sanne

Dejligt at vide, bare du er i live. Jeps nu kommer tiden til at flyve afsted og det bliver helt sikkert svært at forlade England, og nok også lidt svært at komme hjem igen. Men vi glæder os til forhåbentlig at se lidt mere til dig, selvom vi har fulgt meget mere med i dit liv det sidste år. Dejligt at du gider blogge. Pas godt på dig og god week-end. Stort kram Sanne

2009-04-23 @ 07:53:24
Postat av: Challe

Shit, vad fort tiden går.. känns inte som ett år sen du tog studenten, tänk då att det var tre år sen jag gjorde det.. :P herregud, men då är du snart på hemmaplan igen då. :) kram

2009-04-23 @ 15:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0