Jag kände att jag borde nog nu...

Nu är jag här igen =) Hur är dte med er allihopa?
Jag har precis vaknat efter lite sovmorgon idag,de blir aldrig så långa som jag vill ha dem dock eftersom Siri är i sin lilla trots period och skriker så högt hon bara kan. Så jag vaknar alltid av henne vid halv nio ungefär. Kul när man inte börjar förrän kl 1.
Jaha tillbaka till allt annat, i Tisdags var Jag, Siri, Emma, Astrid och Elisabeth på Zoo. Himla trevligt! Hör följer lite bilder från denna utflykt.


Busarna!


Siris favorit. Goojillan...
 

Man fick klappa fåren.


Efter lite övertalning så vågade Siri och Astrid men Elisabeth tyckte inte det var lika roligt...


Giraffen ville vara med på bild!

Efter det var det dags för lunch sen bar det av till Fotboll för Siri och sedan hem. Efter gick jag ner och var barnvakt fram till halv tio och sen ner till kliniken där jag städade en timme. Så jag jobbade konstant mellan 8.15 till 23.00. Känns stabilt! var helt slut när jag kom hem och somnade direkt.

Sen var det Onsdag då började jag inte förren 11 och då gick jag upp städade lite sen gick jag och Siri och matade ankorna innan det var dax för balett.




Trevligt va =)

När vi gick från baletten var Siri helt slut, så jag lyfte upp henne ett tag (använder inte vagnen längre) bara för att hon skulle slippa gå en stund. Men då somnade hon direkt i min famn så jag bar henne hem från Hampstead High Street och ni ska veta det är en bit + uppförsbacke. Men vad gör man inte!
Igår kväll hade jag storstäding av mitt rum. Ska ju börja skicka hem saker men mamma nu denna helgen så måste ha lite koll. Vad jag blir förbannad på mig själv att jag tog med så mycket hit. Har ju inte användt hälften och kommer nog få slänga en del känner jag på mig. Men men....

Idag ska jag jobba mellan 13 och 19 och sen kommer Mamma och Claes! Ska bli jätte mysigt, hoppas bara de hittar sin väg till camden där jag ska möta dem.

Ni får ha det så bra så ska jag gå och äta frulle nu!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ha en trevlig helg tillsammans med mamma och Claes!

Kram pappa

2009-04-30 @ 11:41:10
Postat av: my

malin! jag saknar dig! vet du vad? mitt inlagg fran igar ska du ta med en nypa salt!

Ironi tror jag det kallas. puss!

2009-04-30 @ 14:07:08
Postat av: Gunnar

Shit, tänk nu ska du snart komma hem igen. sjukt! tossigt! tiden går så förbannat fort. ha en mys helg! massa kramar o pussa

2009-04-30 @ 16:56:09
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Jonas

Jag vet hur långt det är och tycker sjukt synd om dig för att du fick gå hela vägen med Siri på axeln. Men hon är ju säkert glad för det så du får väl se det från hennes sida..



Hälsa Mamma och Claes om dom kommer fram :)

2009-04-30 @ 18:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0