Malins vecka....

Måndag och Tisdag var det inte bara jag och Siri utan också lilla Elisabeth! Väldigt mysigt men också mycket mer krävande än vad jag trodde! Det är inte jätte lätt att ha två st på 2½ =) Speciellt inte när de har kommit så sjukt olika långt i utvecklingen.. Elisabeth kan knappt prata, ha fortfarande blöja och är otroligt rädd för allt möjligt. Det är väldigt tvärtemot Siri som nu helst gör allt själv även hoppar från meters höjder (inte alltid jätte bra) haha men härligt!



Vännerna!


Gunga...


Köttbullar och Potatismos.


Mums!


Sötis =)


Efter Elisabeth gick så busade jag och Siri med lilla Maja (dockan)

Sen Tisdag kväll åkte jag hem till My för familjen skulle ge sig av till Sverige på Onsdag morgon så jag var ledig idag. Så idag har vi varit med hennes två barn och myst. Först var vi på ett slags lekland och sedan var det samlingsstund i kyrkan! Fy fan dit går jag aldrig igen.. hade gjort om alla barn sånger till gud texter och välsingnade och höll på, inte min grej! haha

Nog om det! Nu är det påsk och jag fick så sött ett påsk ägg innan de åkte!




Glad Påsk på er!

Nu ligger systra min och kämpar och försöker få ut det lilla underverket! =) Hon ringde innan och hade det mindre skönt! Lycka till Snuttan! Jag hejar och tänker på dig!

Imorgon kommer ni Jonas och Marie (eller jag håller tummarna för det) så nu ska vi ha det jäkligt ballt, göa London som ingen annan!

Glad Påsk, det blir tyvärr ingen uppdatering under helgen men ses efter det med lite bilder! Ha det gött!

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Gunnarella

Va söta de var tillsammans! =) o du är så duktigt som fixar med allt! duktigaste i världen! =) o jag håller tummarna för att jonas o marie ska lyckas komma till dig denna gången!

2009-04-09 @ 12:29:41
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0