-1,5 grader....

Kan ni förstå! Det är helt galet! Vintern är tillbaka till England! Vi har till och med snö!!

Min gata =)

Taget för någon timme sen, det är mer nu. Har ju inga kläder till detta!!



Nu la jag in bilderna på datan så här komemr lite bilder från helgen.

Dricker öl i Camden på fredagen efter jag hade slutat!

     
My & Mys bror Thomas & Jag

Sen tog vi tunnelbanan till my place!

Snyggingar!

När vi kom hem till mig så var det dags att fixa till sig för kvällen! Jag valde så klart mina nya smashing shoes! Det gick som det gick men det var grymt fina!

Eller vad säger ni? Lovely!

Och till slut lämnade trion huset och då såg vi ut så här =)

Sen blev det inte mer bilder förmig den kvällen men det var trevligt!

Idag har varit en väldigt lugn dag i huset! Vi har suttit framför tvn och ätit hela dagen =) Camilla ocg Dan mådde ju som de förtjänade efter gårdagen bravader haha.
Vi bakade en kladdkaka och Siri fick slicka skeden! Så här såg det ut =)



Knappt överlycklig! Sötis!!

Nu är det dags för mig att sova, kom ju själv inte i säng förren halv fyra inatt så är rätt trött!!

Hoppas ni får en bra vecka allihopa!

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Pappa

Det ser ju hærligt ut med snøn - ønskar också dig en fin vecka. Ha det! Kram pappa

2009-02-02 @ 05:58:05
Postat av: Gunnar

va mysigt med lite snö ju! så mysigt o trevligt ni ser ut o ha haft! =) käckt värre... men de e så de ska vara! du få ut o köpa dig ett par rejäla termobyxor! finns ju inget snyggare! =) looooove

2009-02-02 @ 14:01:52
Postat av: Paulina

ååååååååhhh jävlar vilka snygga shoes du!!

underbara!!!

det är väl härligt med lite snö :)

puuuuuuuuuss

2009-02-02 @ 18:51:02
Postat av: Jonas

När ska jag kommentera då? Du måste ju skriva nåt nytt om du vill att jag ska tracka dig :)

2009-02-05 @ 21:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0