Ännu en utgång...

Hahah ja jag vet... det är det ända jag skriver om men det är ju det jag lever för här i dessa tider =)

Men i Fredes så var iallafall My, Sofia och Lisa inne i London och hälsade på så jag tog chansen och åkte med dem tillbaka och gick ut =) haha


My och Lisa påväg från London med en av alla gratis tidningar =)

Jag och Sofia sitter och myser på andra sidan =)


När vi kom hem till My var klockan redan rätt mycket så det var det bara att slänga i sig lite mat, göra sig iordning och hinna få i sig så mycket dricka som möjligt! haha



Bild i köket innan avfärd =)

Som tur är körde Sofia oss till Sutton där våran utkväll skulle utspela sig =)


I Bilen på väg dit!

Vi gick så klart till Chicago & New York, New York! Our places! =)

Här är fler bilder från kvällen!


Dans på hög nivå!


jag bjuder på dubbel hakan!


Precis fått våra nya halsband från baren! Är de inte snygga? vi var iallafall stolta! Ser utr som att jag har fått någon öl för mycket =) haha


Skål på det!


Sista bilden ut för kvällen =) Kul var det! Tack för den kvällen tjejer!

Sen var det Lördag och då åkte Lisa hem väldigt väldigt tidigt på morgonen så då var inte jag ens vaken haha så går det! resten av dagen spenderade jag och My i sängen och kollade på Over the hedge och Flushed away. På den sista fick vi sällskap av flickorna för Mys värdföräldrar behövde lite barnvakt men det var inte så jobbigt de bara låg där och kollade tillsammans med oss döda... =) På kvällen lagade vi ihop lite mat och sne kom Sofia med Godis så satt vi och spelade spel och kollade på film resten av kvällen. Mys mys.
Igår så försökte vi oss på att färga Sofias Röda sling brun! Det gick som det gick =)
 
Jag och My var grymma frisörer!




På kvällen åkte vi hem till Sofia som var barnvakt där vi såg på Mona lisas leende och sen åkte jag hem till London igen vid nio... Regnar som fan gör här!

Idag har jag och Siri varit inne hela dagen, för det har nygligen bestämts här i huset att Siri ska bli va med blöjan så nu är man mest Kiss vakt. Skit tråkigt, man vågar ju inte släppa henne ur sikte för då kissar hon på matan. Hon låg precis i min säng och då såklart skulle hon kissa... men fick bytt lakan =) får se det positiva! haha

jaja nu ska jag njuta av kvällen! ha det gött allihopa!
Puss puss


Kommentarer
Postat av: Jonas

Det heter freDAGS och inte freDES..

2009-02-09 @ 21:30:08
Postat av: Gunnar

Mysemys!!! låter ju jätte mysigt med film o godis, klassisk bakfylledag! o verkade vara en livad utgång också! =) yeah maaaaan! söt du var med på bilderna från utgången, o den dubbelhakan var inte så farlig, kunde varit värre... haha! du är så fin! pussar

2009-02-10 @ 11:06:44
Postat av: kissjulia!

hahaha va mysigt å va kissvakt!! fast du får ju se de positivt på de sättet att du inte va bajsvakt.. eller de kanske du va?! ;) :P PUSSSSSSSS

2009-02-11 @ 13:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0