Kan ingen sitta vid datorn....

Jag trodde iallafall att det skulle finnas någon annan som satt hemma en lördag men där hade jag då ändå fel tydligen.... Här sitter jag! Läser bloggar, kollar på foton, jaa snokar i andras liv helt enkelt. Bara för att alla mina vänner är ute och festar till det eller sover!!! Fy Fy Fy!!! Ni får ju tänka på mig också! =)

Nu är klockan kvar över två här och Camilla och Dan har fortfarande inte kommit hem! Haha ska bli spännande och träffa dem sen!

Siri vaknade precis, blev lite ledsen men jag tror hon sover igen.... är så jobbigt när hon blir så ledsen.

Nehe nu ska jag återgå till mitt snokande!!!

ha det gött!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0