skulle bara säga att...

jag vet uppdateringen suger men det kommer en rejäl i eftermiddag har jag tänkt. NU tänkte jag mest säga att det är Camillas födelsedag idag och hon har fått så mycket kort från sina vänner och familj hemma i Sverige och då tänkte jag att det är ju snart min födelsedag så då kanske jag också får det, men då kom jag på att inte så många har min adress....

Så det är ju bäst att jag skriver den här... eller hur?

Flat 2, 48 Parliament Hill

Hampstead

LONDON

NW3 2TL

UK

 

Och så klart mitt namn.. vilket mamma skippade av någon anledning :)

 

Puss puss

KOmmer snart med mer!


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Bad news, de kommer inget kort av mig, men en liten tribute på min blogg.. =) har varit så splittrad i huvudet på sistonde så inte tänkt på de. SORRY! älskar dig massa

2009-02-23 @ 17:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0