God Morgon!

Nu har jag precis vaknat efter denna veckans ända sovmorgon... Skönt! Att få sova lite extra! Däremot glömde jag min mobil på kliniken igår så jag hade iinget alarm att använda, typiskt! Så jag börjar inte förren kl 11 men Camilla var precis inne och sa att de skulle åka och handla så hon ville väcka mig nu istället för försent =) Men jag är iallafall pigg!

Än så länge har det omtalade regnet inte kommit till London! Vi går fortfarande på strålande sol och klar himmel. Det regnade iförsig igår kväll men det märkte man inte av! haha Hur går det för er? hört det ryktas lite om snö!!! Strängt!

Planer för dagen?

Inte så mycket måste jag säga, mitt schema ser lite annorlunda ut denna veckan så jag ska städa lite idag, ska ta en lång promenad med Siri i vagnen tänkte jag när hon sover, måste hämta mobilen på kliniken, vid sex slutar jag och då blir det bara mys! Hyrde en ny film till Siri igår som vi ska se i eftermiddag! Horton hears a Who!! haha den är så kul, ska äntligen få se den igen! Fantastisk barnfilm!

jaja det var allt för denna gång!


Hon e´för go!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Gunnarilliillie

Va hon är söt, en riktig liten solstråle, precis som jag! =) haha! nu är du ensam hemma va? hur känns detta? hoppas du får en jätte bra helg älskade hjärtat! pussa

2009-03-27 @ 12:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0