God Morgon!

Välkommna till ännu en underbar vår dag i London! Helt underbart! Har dock inte varit ute än så vet ju inte hru det känns men ser sjukt gött ut!

idag är det min stora städar dag... Inte den roligaste dagen på veckan men ändå en väldigt bra eftersom det äre Fredag. Så nu ska jag gå ut i köket och slänga i mig frukost sen ska jag städa och stryka och sen vid 14-15 kommer My hoppas jag! Hon brukar vara lite seg men hoppas hon tar ett skutt idag! Då hoppas jag på lite snabb shopping innan vi ska gå till kliniken och städa den, blir så ordentligt när vi är två =)
Efter det blir det hem hit och slänga på sig lite andra palltor och sen blir det pubrunda, veckans höjdpunkt! Frihet! haha

Jaha vad tycker ni nu om min nya bloggstil? är det verkligen roligt och läsa när det blir så här tråkig läsning...?

Ha det bra snyggingar! Puss

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Inläggets ord: Palltor! fan va bra! =) jag älskar att du skriver så här mycket! tycker inte att de är tråkig läsning, jag uppskattar de till tusen, vill ju ha koll på dig hela tiden! ha de så kul ikväll nu o ta lite bilder som du kan bjuda på sen! =) saknar dig! pussa

2009-03-13 @ 10:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0