mina damer och herrar,

nu får Malins blogg äran att få en skånsk, riktigt grym gästbloggerska för en kväll. Ja, det är alltså My som skriver,Malins högra hand, absoluta favorit och jägerbombspartner i ur och skur. Om Malins föräldrar läser det här kan jag ju tillägga att jag alltid ser till att Malin inte får för mycket av det goda, att hon dricker varannan vatten och inte raggar på fattiga eller gamla män. 

    Just nu ligger Malin här brevid mig, vi nyser ikapp, hon av allergi och jag av förkylning. Efter att ha spenderat eftermiddagen i Angel med att fika på en mysig bakgata så har vi nu tagit oss hem till Parlament Hill, ätit soppa och pratat trams. Jag är sugen på choklad, men Malin har alldeles för mycket gaser i magen och vägrar röra på sig. Kanske dags att ta till nödknepet; Chips och cola; det är då Malin rusar ut genom dörren. 
    Siri skriker "hejdå bajset" inifrån toaletten, Malin fnissar och det är ungefär vad som händer nu i skrivandets stund. Imorgon blir det till att gå på pubrunda, och efter detta ska Malin få träffa en gammal klasskamrat till mig som nyss fått en lägenhet som kallas för 'paradiset'. Inte helt illa pinkat, tycker jag.


    Jag har egentligen inte så mycket att berätta förutom att allt Malin sagt om mig, och bilder som setts av mig förmodligen inte alls är sanna. Jag är en hederlig typ. Nu när jag gör reklam, är det någon som känner någon som känner någon som kan tänkas vara Mr Right, be honom höra av sig. Mr Brightside går också bra. Jag är ingen Fröken svår, jag vill bara hitta någon, som Ansgar & Evelyne.

Tack, choklad och flirtmejl kallar!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej My, Stort TACK før att du tar hand om vår Malin!! Men jag tror inte du ær så dålig du heller på att festa igenom ;-)

2009-03-11 @ 20:10:58
Postat av: Gunnar!

Tack My! de var attans trevligt med ett litet inhopp, jag hoppas inte de är sista gången!! de är bra du är där med malin så att hon har någon att hålla låda ihop med! =)

2009-03-12 @ 12:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0