Nej nu får jag ta mig i kragen!

Hallo!

Oj, var det har blivit länge mellan inläggen här igen... som jag slöar!

Ska svara på lite kommentarer =)

Jonas, det berör inte er, jag komemr att jobba på förmiddagarna precis som innan.

Therese, Saknar dig så otroligt, hade velat vara dör och klappa dig på huvudet! Kom hit så snart den underbara kan flyga över till mig!

My, Måste allt i texten stämma, va? Kommer du inte ihåg våran sångstund fredag natt?

Gunnar, min stadige kommentator, vad hade min lista varit utan dig... Du håller denna blogg vid liv!

Paulina, stödjer så gott du kan =) haha Dock går din egna blogg lite segt!

Pappsi, Kommentarer gillar vi =)

Mamma, Man vet aldrig om du läst eller inte förren du ringer och kommenterar =)

Mina underbara läsare! Även er som jag inte nämnt! Ni är bäst!

Jaja nu är jag fördig med att leka riktig bloggerska tillbaka till mitt liv.
Både igår och idag har varit helt underbara dagar! Fattar ni vilket väder vi har här, man vill inte vara inne en sekund! Så jag och Siri är förstås ute hela tiden! Jag solar och hon jagar duvor, vilket team!
Vi umgås med Emma och hennes "barn" Elisabeth och Astrid. Skit bra, de leker och vi slappar! Sicket jobb man har ibland! Imorgon ska vi till bibblan och mysa sen på eftermiddagen blir det balett! Så sött!

Längtar massa till helgen redan! Den ska spenderas hos My denna gång med Utgång i Epsom =) haha Tillsammmans med Will och Dylan. Så jäkla roligt, har inte hunnit träffa dem sen innan jag åkte hem för jul är det inte sjukt! Det ska iallafall bli väldigt trevligt! Sen har jag ju lite extra pengar denna vecka och det är ju aldrig fel!

Nu har jag kollat färdigt på alla 90201 som finns på internet (15 avsnitt) bra va? så nu får jag hålla på och vänta flera veckor, strängt! Haha Camilla skrattade åt mig idag för att jag är så patetisk som ligger på mitt rum i flera timmar och bara glor på min lilla data, men va fan sån är livet!

Dax och sova!



Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

va faaan! Vi vill ocksa va med dig o Siri! Jag e svartis hihi.

O nu jaklar vad jag langtar till helgen, blir gryyyyymt. Hoppas det ar sa har varmt sa vi kan jobba ba brannan ;)

2009-03-18 @ 13:18:27
URL: http://johannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0