Tisdag..

Förstår ni vad jag försöker göra =) haha, ett inlägg per dag, tror ni jag klarar det?

Iallafall idag har varit en ganska lång dag tillsammans med Siri, började 9 och skulle slutat 16 men fick jobba över till halv sju men det var ingen fara för jag fick 3 timmar ledigt imorgon istället. Det var otroligt skönt för då kommer My och hälsar på! Har inte träffat henne på länge nu, hon har ju varit Sverige och grejer så nu har vi massa att prata om.. Kan tänka mig att det blir över några öl imorgon. Det är så man gör det i England och man får ju ta seden dit man kommer eh?

Jaja idag har jag och Siri varit på lekplasten, ätit lunch (pasta, bacon, ägg) läst bok i soffan, varit på Gymboree och lekt och sen gick vi hem och gjorde Fiskgratäng och kokt potatis =) Ja det var min dag det! Sen var jag på kliniken och städade lite och det är från det min bilder är inspirerade idag! =)






Bland de första gångerna på kliniken! My har den bästa bilden... När det ser ut som vi gör en hemsk undersökning! haha

Förresten, Imon ska jag ha möte med en annan Mamma om nanny sharing, kanske ska ha ett barn till i tre veckor och tjäna lite mer pengar men berättar mer när jag vet mer!!

Puss puss



Kommentarer
Postat av: Emelie

Looooove it!

2009-03-11 @ 20:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0