Underbar dag!

Hejsan!

Ville bara säga att jag har haft en underbar dag idag! Vaknade upp hos Åsa efter en mys kväll hos henne igår, vi gick och köpte baugetter och gott pålägg sne gick vi hem till henne och slängde ihop lite goda mackor. Vi gick vidare till Hyde Park där vi mötte upp My och spenderade fyra timmar i solen, underbart! Det är så man vill leva, bara glassa i Londons parker. En sån underbar känsla i parkerna går inte att förklara =) Har tagit en del mysiga bilder!



















Det var allt för mig idag! nu ska jag gå in och lägga mig och kolla på 90201 som jag precis har laddat ner, lovade mig själv att jag inte skulle se den skiten men nu är jag fast så får väl kolla på det!

Dax för en ny vecka!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Paulina

faaaan va du bloggar malin!! :) hinner inte med!

men i love it )

pusssss

2009-03-16 @ 09:31:59
Postat av: Gunnarella

Va myyyyyysigt! vill mä kunna sitta så nu! men de var inte så längesen som de snöade här ju! =( såg inte så mycket av mackorna men gud va dom såg mumsiga ut! =)

2009-03-16 @ 12:07:50
Postat av: Paulina

haha emelie...kunde man väl tänka att du skulle kommentera mackorna :)

2009-03-16 @ 18:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0