God Morgon världen!

Nu är kära Mamma och Claes här på besök! Himla trevligt! Vi har inte gjort så mycket spännande faktiskt. Jag och mamma har shoppat lite, vi har druckit öl och ätit mat och bara myst mest. just nu är de och äter frukost och kommer snart att komma hem till mig och ska hämta lite skit som de ska ha med sig hem till Sweden... Ska börja tömma mitt rum, fy fan inte lätt! men ändå skönt att slippa släpa på allt själv.

Sen ska vi gå på Madame Tussauds efter det blir det lite sevärdigheter eftersom Claes aldrig varit i teh big city innan. Efter det ska vi åka ut till den stora metropolen Epsom där vi ska möta upp My + Mamma&Sambo på lite middag! Det ska bli riktigt trevligt!

Så här ser jag ut idag gott folk!



Hoppas ni hade en bra valborg med lite lagom fest! =)

Pussar

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Ha sååå mysigt nu med massa föräldrar o my! :)

2009-05-02 @ 17:38:07
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Paulina

maaalin!!!

snart kommer vi till dej!!

Åh va roligt det ska bli...typ bara fyra veckor kvar nu...men det går snabbt!!!

Myyyysemys!

2009-05-04 @ 19:54:43
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Du är ju kul.. Det är ju de gamla du skulle lägga ut bilder på när du har dem på besök, Inte dig själv ;). Supermycket tack för den söta grodan Love fick, han kommer att trivas i den :) Puss!!

2009-05-05 @ 16:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0