Hej Hej!

En riktigt trött Malin här =) Hur är det med er?
Har egentligen inte ett skit att skriva men tänkte väl mest säga god natt och hoppas att ni har haft en bra dag. Min har varit helt ok, jobbade mellan 11 och 18 och sen sprang jag ner till grannarna och var barnvakt mellan 19 och 21.
Pratade med Love och Therese innan jag började idag! Han är ju helt underbar, längtar så det gör ont tills jag ska få hålla honom och pussa på honom! Då ska moster ta väl hand om honom!
Nej nu ska jag sova så jag är pigg och glad tills imorgon när Pappa och Sanne kommer =)

Här kommer dagens bild, tagen på vägen till baletten idag =)



Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Gunnarellie

JA, världens bästaste moster kommer du bli!! :) så mys att pappa o sanne kommer nu, massa mys! men när vi kommer blir de kanske inte så mys, utan mer öööösss!! :) ha de nu så bra! pussar

2009-05-07 @ 11:41:26
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0