Måndag...

Nu är det Måndag igen... Tiden går så jäkla fort! Jag hinner inte riktigt med känner jag.. Nu är Siri i skolan (dagis) i tre timmar så jag har lite slapp här hemma mitt på dagen! Skönt. ikväll jobbar jag sent och sen måste jag ta tag i mitt rum för Dan och Camillas kompisar kommer på tisdag och ska stanna hela veckan och de behöver ju inte se att mitt rum ser ut som ett bombnedslag. På tisdag kommer My hit för hon ska spendera lite tid med sin nya familj eller ja dottern iallafall sen går väl vi ut och tar en öl på kvällen eller nått. Man blir så glad när man kan gå ut och göra något spontant =)

PÅ Torsdag är dte bröllop i huset! De mest romantiska paret ska gifta sig =) haha jaa Dan och Camilla. Så vi ska åka ner till motsvarigheten till Rådhuset och titta på när de gifter sig! Jag och My är medbjudna som vittne och barnpassning! HAHAHA trevligt va! Sen ska jag vara barnvakt Torsdag och Fredag sen på Lördag är det grillfest på hög nivå hos My.
Alla som vi umgås med kommer! Ska bli riktigt kul att vara ett ordentligt gäng igen =)

Jaaa så mycket kul händer det hos mig. Nu ska jag fixa färdigt tvätten sen ska jag springa ner och hämta bussfröet. Hoppas hon är glad idag så man slipper se henne ledsen. Det gick iallafall bra och lämna henne idag!

Ps. Midsommar planer är spikade! Ska bli grymt mysigt ocg trevligt tjejer! Vi, skogen, grillat, alkohol och musik! kan det bli bättre?

 



Men först att allt ska jag träffa er mina sötisar! Åh vad jag längtar!
 
Pusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hej - skicka ett stort grattis till Camilla och Dan från oss.

Kram Pappa och Sanne

2009-05-18 @ 16:58:50
Postat av: Anonym

men malin, ohoj, vad mycket du kommer sakna mig nar du kommer hem, glom inte namna det for allt smor i smaland!



jag ska gastblogga hos dig imorgon, eller kanske onsdag. eller torsdag. det blir en overraskning.



dessutom har jag kommit pa vad du ska fa av mig i hejda-present. hoho, ibland ar man festlig.

2009-05-18 @ 17:28:22
Postat av: Paulina

haha bussfröet :) det älskar jag!!

va mysigt att de ska gifta sig!!

ja nu är det spikat!! får bara se hur vi ska ta oss dit o så men det löser sej :)

puusss

2009-05-18 @ 18:29:42
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Gunnar

Ja, va mysigt med bröllop!! :)



O klart du måste kela massa massa med din nya bebis som du får ta hand om när du kommer hem!!! :) O våra midsommar planer is the shit, men nu syns vi snart lite lätt innan! :)



Älskar dig

2009-05-19 @ 10:59:33
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0