Back in my old bed.

God kväll Sverige!

Nu är det ny premiär för min kära blogg igen =) har ju kommit tillbaka till England så nu har jag nått att dela med mig av igen och hoppas att detta kan glädja någon!

Idag har jag alltså anlänt igen och det har varit en helvetes dag, trodde det skulle vara lättare att åka denna gången eftersom jag gjort det innan men fy fan va jobbigt det va! Har brutit ihop alldeles för många gånger för mitt eget bästa. Men nu är jag här och det känns faktiskt jätte bra.

Har hunnit med en del bara ikväll =)
1.Flyttat in i mitt gamla rum
2.Har fått ett (kanske) jobb. En familj hade kontaktat Camilla så nu ska jag slå en pling till dem imorgon och se var det är för människor men det var iallafall en liten pojke vid namn Nils =)
3.Träffat My och druckit en öl med henne på puben, behövdes efter denna dag.
4.Gått upp för den här förbannade backen, det ska bli riktigt skönt att flytta härifrån.
5.Insett att den här staden sover aldrig, hade glömt hur det faktiskt var. var beredd på ett lungt London men oj vad jag misstrodde mig. Här är ju människor överallt. Men det är faktiskt ganska mysigt!

Nej nu ska jag krypa ner under täcket, imorgon ska jag jag följa med My till Angel det är daxs för tatuering nummer 3 för henne och jag ska vara stöd. Ska nog små shoppa lite också eftersom att jag i stort sett inte har något med mig.

Sov så gott!!


Kommentarer
Postat av: Jonas

God morgon England!



Nu är det nypremiär för mina kommentarer igen =) Malin har ju kommit tillbaka till England så nu har jag återigen stavfel och särskrivningar att klaga på :p



Ha det bra nu Malin och se nu till att vila och ta det lugnt så du är laddad när jag släpar mig över havet :)



Hälsa ALLA jag känner (My...)



Kram!

2009-09-03 @ 08:11:00
Postat av: Gunnar

Hej!



Va mysigt att du bloggar igen! de tycker vi om.. de uppskattas till tusen! loooovely!

2009-09-03 @ 13:25:47
Postat av: Paulina

massa mys o äntligen få se uppdatering på denna sidan! :) okej jag kanske inte ska säga så mycket själv..men ändå :)

puuss

2009-09-03 @ 13:29:38
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0