Ledig... På en förmiddag?? ojojoj

Ja den här veckan ser allt lite konstig ut för mig. Jobbar nästan ingenting och det är skit trist om jag ska vara ärlig och det är bara Måndag. Ojojoj hur ska detta gå? Anledningen är att Siris mormor och morfar är här denna veckan så alla mina halvdagar med henne går bort. Så nu jobbar jag bara 16.30-19.30 med Isabelle idag, 7.30-13 med Isabelle imorgon, 16.00-19.00 med Nils på onsdag och på torsdag blir det en vanlig dag med Nils och sen på fredag är jag ju ledig på då har vi ju fin besök =) Så nu sitter jag bara här hemma och väntar på att få åka till jobbet, hur ofta känner man så? Sov såklart länge och nu har jag duschat och ska slänga i mig lite rester av våran pasta och köttfärssås och sen kanske det är dax. I helgen har jag inte gjort något festligt alls faktiskt. Var ute i fredags efter jobbet och tog några öl med My och Carl (en ny vän) men åkte hem tidigt för jag skulle jobba på lördagen och My skulle flyga till Stockholm tidigt. Så ja lördagen jobbade jag nästan hela dagen och sen stannade jag kvar och gick ut och åt med familjen Contino. Himla mysigt att spendera lite tid med dem igen utanför jobbet och bara sitta och snacka skit även om vi alla tre var helt knackered. Sen köpte jag med mig lite chips och cola och gick hem och la mig i soffan en stund men insåg ganska snart att det egentligen var dax för sängen så gick och la mig runt tio. Underbart! Igår gjorde jag absolut ingenting, jo jag var iförsig och handlade rakt över gatan så jag hade lite frukost och något att laga mat på. Sen låg jag och Felicia i soffan och kollad på Troja och 10 things I hate about you. Helt plötsligt var klockan tio och då fick vi ett lite städryck så det blev lite upplockat i lägenheten och sen dax för sängen igen. Så i stora drag har min helg spenderats i sängen känns det som men jag behövde det! Nu längtar jag bara otroligt mycket efter Torsdag kväll när våra kära bröder kommmer. Den helgen kommer gå så fort men förhoppningsvis full av glädje! Sen helgen efter det så är det jag som sätter mig på flygplanet och åker hem till kalla sverige. Det ska faktiskt bli jätte mysigt att få komma hem en stund. Har haft lite hem längtan nu på senaste så jag hoppas att den helgen botar det! Har bokat upp hela min helg redan.... Hahah på Fredag blir det släktkalas, lördag ska jag tydligen gå och boxas (Emelie eller Paulina, sugna på att följa med? jag behöver en partner.) och sen på kvällen är det Paulinas 80-tals förfest. Har faktiskt hittat en outfit nu, med hjälp av Camilla. Ska bara prova det också, det ser väldigt bra ut i huvudet men man vet aldrig! ha. Såg att man ska lämna in alla sin 50-öringar, spännande! Bra beslut sverige! Mamma, kan du inte då tömma min lilla spargris därhemma och bli av med skiten! Tror i för sig inte där är så mycket i den, men ändå. Nej nu ska jag väl gå och dra på mig lite paltor och värma min köttfärssås. Men ha det så bra gott folk! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Paulina

ja jag är laddad för box vettu :)

2010-02-22 @ 18:28:51
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0