Ja här händer det grejer!

Ja som sagt skulle vi flyttat till Lonon i helgen, eller ja iallafall börjat.Och sen blev det flyttat till Tisdags eller Onsdags. Men på Tisdag eftermiddag fick Camilla ett samtal från Hyresföretaget (vet inte vad det kallas) där de sa att Hyresvärden valde att hyra ut lägenheten till någon annan, trots att (vi) hade lagt handpenning på den... Helt sjukt! Snacka om att Camilla skällde ut honom över telefon! =)

Ja hur som helst, då stod vi helt plötsligt utan lägenhet! Inte jätte kul! Men efter en stund när Camilla hade lungnat ner sig så ringde hon upp och sa till honom att nu är det upp till dig och fixa detta för vi måste flytta denna veckan så fram med lägenheter som du kan erbjuda oss. =)
Så då var det till att snabbt göra sig iordning och åka in till London alla fyra! När vi kom in så körde han runt oss i sin privata bil och visade oss fem olika lägenheter tror jag det var. Lite olika klass på dem alla måste jag säga. Jaja, Camilla och Dan bestämde sig iallafall för den sista, väldigt mysig lägenhet precis vid Hampstead Heath =) Precis det området som jag och Siri har rört oss i när vi har varit i London så det känns braför då vet jag var jag är =)

Så imorgon är det nya flyttdagen =) Haha det har ändrats en del gånger nu. Men idag har jag och Camilla packat alla Siris grejer och börjat lite smått överallt. Har även hyrt en van som vi ska frakta grejer i imon. Imorgon så ska jag, Camilla och Siro börja flytta och sen kommer Dan när han är färdig... det kommer bli lite kaos men det brukat det bli =)

Igår bakade jag och Sir pepparkakor =)






Ovanliga former men grymt goda =) Haha
Siri kom på ganska snabbt att degen var god! så hon åt en hel del av den kan jag ju säga! haha

Ha det så bra! Jag kommer snart med uppdatering om allt igen =) 

Hoppas vi har internet där borta..??!!

puss puss 


Kommentarer
Postat av: gunnar

så strängt med endå så mysigt o spännande.. jag hejar på er. å så kommer du hem o hälsar på snart.. längtar massa.. gunnar älskar sin rasmus

2008-11-27 @ 20:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0