Jag vet, Jag vet, Jag vet....

Är så jävla seg.... Jag vet!!!!!

Men har inte haft något att blogga om, men idag så har jag tagit lite bilder med Siri bara för att jag skulle liva upp bloggen lite!
Idag har varit en vanlig dag förutom att Siri valde att inte sova middag idag... Och det gjorde min dag så sjukt mycket längre, men sånt får man ta =)

Imorse så lekte vi med lera ganska länge och byggde massa olika grejer! Här får ni lite smakprov!


Sötisen!


Mitt första konstverk var en segelbåt =)


Sen blev det en sol!


Siris blomma! Är den inte fin... Hon ville också ha bild på sin.


Måste ju lära henne hur den rätta flaggan ser ut! =)


Sen gjorde vi en värld tillsammans! =) =) =) Fint va, är riktigt stolt över den!


Siri gjorde en ros.. Med lite hjälp men hon var väldigt duktig!

Sen var det dags för mat, Spaghetti och Köttfärsås blev det idag, mums =)

Sen gick jag upp och la henne, men nehe efter fem minuter stod hon i trappan igen, upprepade detta ett par gånger och sen insåg jag att det var lönlöst!!!!!!! Så det var bara att fortsätta dagen =)

Då ringde Mamma så jag pratade med henne i en halvtimme, mysigt.

Sen var det dags att gå ut, satte Siri i vagnen och började gå mot lekplatsen!


Hon fick lite melon på vägen! Mys mys

Sen blev det någon timme på lekplatsen och sen gick vi hem och började laga mat, idag blev det Fisk gratäng med Potatis och gjorde faktiskt efterrätt idag med =) Äppelpaj!

Vet ni vad Siri sa igår...

Först stod hon och sa:
Siri stor tjej, kan själv.

Då frågade jag... 
Vad är jag då??

Svaret blev...
Stor och TJOCK tjej!

Tack för den hörrö! =) 

Hahaha men det va sjukt kul!

Det är verkligen dags att bli av med lite kilo för mig nu, skärpning!!!

Idag är det exakt en månad tills jag ska åka hem till Sverige... Tiden går så fort! Det är snart jul!
Får se hur det blir med det =) 

Så himla kul att du har fixat dator Emelie! Nu kan vi prata som normalt folk!!! haha 

I helgen blir det ganska lungt, ska jobba som en galning imon för Camilla är på kurs så Dan ska ta tåget till Jobbet imon så jag börjar kvart i sju tills ungefär 7 på kvällen. Kul va???

Nej nu räcker det för idag! Men ha det mysigt!!! 


Puss puss
 


Kommentarer
Postat av: Freddy

Guud va duktig du är Malin! And she's SO cute! :D

Saknar dig massor!!! Love you! <3

2008-11-21 @ 00:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0