tjabba!

Hejsan svejsan..

Nu är min långa arbetsdag slut! Äntligen!

Nu ska jag springa bort till tågstationen och åka till Sutton, där jag ska möta My, Sofia och Will!
ska bli väldigt trevligt, har inte träffat honom på länge nu =)

Imon blir det julmys hemma hos My, jag vet vi är lite tidiga men det är inte lätt att hitta en helg när alla är lediga och någon babysitter (mest för att vi ska ha huset för hos själva!)
Så imon blir det glögg och bak av lussebullar! =)
 Är det snö hemma?


Puss puss

Kommentarer
Postat av: Paulina

japp kom snö i natt...!

men massa mys...bara det inte blir slask!!

hur går det i london??

längtar tills du kommer hit igen!!!!

puuusss

2008-11-21 @ 23:58:36
URL: http://www.cocktail.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0