Hallo Banana!!!

Ikäll är det Musikal som gäller! Äntligen ska musikalaren se en musikal i London! Jippi! Den gång blir det CHICAGO på menyn =) Skit bra. Biljetterna var inte så dyra men hoppas att upplevelsen är värd det!!

Idag har varit en slap dag med Siri, vid lunch kom My och höll sällskap sen gick vi på Siris balett och sen lagade jag och My Pasta och köttfärsgratäng. =) Mums blev det. Nu har vi fixat till oss lite (eller ja My letar fortfarande kläder i min garderob) haha.

Snart ska vi sticka iväg och möta Sofia som förhoppningsvis kommer till London snart!

Vi och en främling säger ha en trevlig kväll!


Puss puss


Kommentarer
Postat av: Jonas

På tal om musikal, när får vi komma till dig? Vi snackade om det här om dagen men måste ju kolla med dig när det passar. Vecka 14 eller 15 är bra...

2009-02-11 @ 19:32:29
Postat av: pappa

Ha nu en trevlig kvæll. Kram pappa

2009-02-11 @ 19:43:17
Postat av: Anonym

va niiiice! hoppas den blir mysig!!! jag hoppas ni får en trevlig kväll, speciellt han på bilden, gillar honom!! =) pussa

2009-02-11 @ 21:19:07
Postat av: Gunnar

de var ju jag som skrev de förra med... vet inte om du märkte de, ibland krånglar min dator lite.. strängt! jag ska på kalas hos mormor ikväll.. hon fyller 70, de e mycket! =) men om jag inte kommer hem för sent, så ringer jag min älskling! =) saknar dig massa! i am in a miss malin period! very much! tur att vi ska träffas snart! pussa

2009-02-12 @ 10:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0