Arbetsdagen är slut...

Nu är denna arbetsdag slut.. Inte för att det hatr varit så jobbigt precis. Började kl 13 men då åkte Dan iväg med Siri och skulle hämta Camilla så då gjorde jag Pizza deg och strykte allt som behövde strykas. Efter det kom Siri och Camilla hem så vi tog en te och åt lite mellanmål och sen åkte vi iväg till ett shopping center i närheten! Det vi va på i fredags johanna =)  Ganska trevligt fick köpt mig allergi tabletter vilket är riktigt bra!

När vi kom hem var det dags att slänga ihop pizzorna, Köttfärs med massa grönsaker, skit bra!
Blev faktiskt riktigt gott så nu har vi alla fyra stoppat i oss så vi knappt kan gå =)

Precis kom Dans kompis Tim hit så jag sitter och gömmer mig lite på mitt rum, inte för att jag behöver men känner inte riktigt för att vara social.

Har kommit underfund med nu att jag måste hitta en kiropraktor här, tar panodil varje dag för min rygg nu, inte bra! har fått en rekomenderad så det får bli honom, ska slå honom en pling imon kanske. 
 
Nu ska jag fortsätta mysa med mitt glas vin och bara ta det lungt!

Imorgon är det FREDAG visst är det underbart!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Va de lät mysigt med ett glas vin så där på torsdags kvällen! tycker vi om! =) klart du måste gå till en kiropraktor nu! inte bra att du har så ont i ryggen! blir jag orolig! fixa de nu! =)

2009-03-13 @ 10:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0