En helg jag sent kommer att glömma =)

Denna helg var helt sjuk!!
haha men jäkligt roligt!
På fredagen mötte jag och my upp pappa och sanne med sällskap på middag. Vi åt på Angus steak house sjukt gott! Sen gick vi till ett Italienskt cafe och drack en drink. Då var tanken att jag och My skulle bege oss öst för en utgång men då ringde mys mobil och det var våran kära vän Will. Vi båda hade inte träffat honom sen jag åkte hem så vitog en cykeltaxi och mötte upp honom. Den färden var väldigt kort men otroligt kul =) vi fick den stackars cyklisten att både sjunga "always look on the bright side of life"  och ropa högt efter Will =)


i cykeltaxin =)

Vi hittade iallafall killarna eller ja nästan männen och vi började dricka mer öl, vi hamnade till slut på the O bar i Soho, inget jätte bra ställe men vi hade trevligt sällskap =)


Ben och Aaron


Ben, Will and Eirann... Eller nått han hade jäkla konstigt namn =)

Men vi var iallafall kvar där tills det stängde och sen fick vi den underbara idén att vi kunde sova hos dem så vi slapp åka hem... Men det var ett dumt beslut.
ja vi sov gott men vaknade upp i.....



Vilket nästan är där ute My bodde innan. Alltså utanför tunnelban system till syd. Det var ett rent helvete och inse var man var....


men med en cola i handen så var det bara att gå på tåget in till Waterloo. Där tryckte vi i oss Burger king så vi kunde klara resten av resan hem till Bow. Dit kom vi tillslut efter en lång resa och då la vi oss direkt i sängen och sov en stund.

Halv sex skulle vi möta upp Johnny och Aidan på en pub i Stratford och det gjorde vi fast vi tog ett snabb stopp på nandos först! Mumma!


My på nandos.


jag på nandos.

sen gick vi och mötte upp killarna. Det skulle bli en öl men det blev en hel del och sen gick vi över till redbull-jäger. Kan säga att detta var helgens dricka för fy fan... men det var gott! Stratford har världens sämsta natt liv så vid tolv eller var den kanske 1 så köpte vi en flaska jäger och och tog en taxi hem till killarna. där drack vi lite till och sen däckade vi alla gott. Killarna skulle spela fotbolls match dagen efter men jag och my låg och drog oss och kollade på tv. Sen tog vi till slut oss i kragen och gick ner till puben och åt pasta frukost. Efter det tog vi en lång resa hem till mig för att se Moulin rouge.

det var denna helg.. Låter kanske inte så spännande men jag hade riktigt kul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0