Utflykt till London Aquarium

Hallo hallo!
Lite dålig uppdatering jag vet men försöker vänja mig vid att ha blogg igen och det tar lite tid!

Igår var hela gänget på utflykt! Himla trevligt!
Blev riktigt dåliga bilder från dagen dock, var tvungen att stänga av blixten på akvariet och det var jätte mörkt så det blev inte så bra. men några halv suddiga kan ni nog få se =)


På tunnelbanan på vägen dit.


Elisabeth och Siri myser!

Rockor!


Siri och Astrid klappar sjöstjärnor.

hajarna!



Siri hjälper lilla Anna.

mys!

Picninc i park precis vid london eye.

Kycklingsallad och Bullar.


Sen gick vi till en lekplats en stund men det var så jäkla varmt så vi valde att gå och köpa glass istället och det tyckte barnen var en väldigt bra idé =) Så vi åt den och sen gick vi tillbaka till tunnelbanan och redan då hade barnen somnat i vagnarna. De var nog lite hårt att vara på utflykt =)

Nu ser det ut som att jag kommer att få det här jobbet som jag har hållt på med =) Camilla träffade mamman igår så hon har lagt massa lov ord för mig så hon är väldigt positiv nu! Jag ska träffa familjen igen till helgen och disskutera tider, inskolning och pengar. Jobbigt! jag hatar det här med att disskutera pengar, har så fort för att kräva, men jag får stå på mig så hårt det går =) hoppas de är givmilda, haha.

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0