Glömde ju säga...

Att jag var på det här dance aerobics passet i fredes som jag var på en gång för länge sen... Men denna gången gick det riktigt bra, förutom....
Att jag RAMLADE, så klart. Alla stannade och instuktören kollade på mig och bara oj, gick det bra? hänger du med?
Jag alldeles röd i ansiktet både från träningen och att jag skämdes bara jaja allt är bra nu fortsätter vi och när alla väl gjorde det så kunde jag inte hålla mig för skratt, men haha det va ganska kul. Nu vet iallafall alla vem jag är!

Drog såklart upp skada i foten men sånt får man leva med!

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

Du måste ju vara rädd om dig toker... Men jag hade nog också flabbat ;). Kan du inte koppla upp skypen? Kram!!

2008-08-29 @ 15:15:48
Postat av: Jonas

Låg det skada på golvet? Eller hur kunde du dra upp skada i foten? Jag förstår inte... Har aldrig varit med om att mina fötter drar till sig något ;P

2008-08-29 @ 17:13:42
Postat av: Pappa

Ja du Jonas..... vad jag kommer ihåg så drar dina føtter till sig fukt och bildar något som kallas fotsvett, så något måste dina føtter dra till sig :D

Kram Pappa

2008-08-30 @ 08:35:18
Postat av: Paulina

nämen stackare där...

:D

tack så hemskt mycket för kortet igen!!!

sååå fint var det!!

snart klar med mallorca bloggen :)

puuss

2008-09-01 @ 15:25:56
URL: http://www.cocktail.blogg,se
Postat av: Sandra

Äntligen! Har hittat din blogg och har nu streckläst alla inlägg i den :) Kommer nu bli en trogen läsare :) Och du.. vem var den där Peter?.. nice guy ;) Och hairspray affishen.. såg du den?.. NU när du är i london så mycket hopas jag att du går på mycket musikaler :) (och berättar om det för mig sen) :D

Puss gumman!

2008-09-17 @ 19:15:55
URL: http://ssandraanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0