Min helg....

I fredes var det återigen dax för utgång tillsammans med Nathalie och Amanda så jag satte mig på tåget till London. Där mötte jag Nathalie för att gå vidare mot trafalgar square där vi skulle möta Amanda men hon var sen (som vanligt) så vi fördrev tiden med att ta lite foto!

Trafalgar square, återigen Big Ben i bakgrunden, den är så liten om man jämnför med andra byggnader men den syns överallt. =)


Såklart en bild på oss!

Sen mötte vi tillslut Amanda och gick och letade upp en liten engelsk pub för att vi skulle spara lite pengar och förfesta lite denna gången =)


Jag och Amanda med min goda Öl och Amandas riktigt äckliga men väldigt billiga cider =)

När vi blev lite glada i hatten var det dax att gå därifrån men först in på toaletten och fixa det sista, en snabb kissepaus och såklart ett fint kort på oss alla tre!

Jag blev lite halvt men men den där jag syns blev så tråkig =)

NU var det vidare till Walkabout, litet men mysigt ställe. Där blev det otroligt mcket dans med mycket olika människor! Vissa av dessa klassiska engelsk män kom med på bild!
 
Inget vidare looks men väldigt trevliga!

Sen var det daxs för hemgång till Nathalie, var hemma vid fem, sov fyra timmar sen skulle vi åka med Nathalies värdmamma till Croydon för att shoppa lite (för mig var det mest för att spara pengar på biljetten hem). Men vi åt en stor frukost,, gick runt lite och sen tog jag tåget hem!

Kom hem och sov ett par timmar sen blev det lite filmtittande och mys på kvällen!




Igår var jag barnvakt inne i London, för de hade några ärenden som var lättare att göra utan Siri och jag hade inget att göra så jag åkte med och tjänade lite mer pengar =)


Så vi satt och mös lite i St James Park och när vi satt där kom det en liten ekorre hoppandes så sjukt nära, om ni kollar nära så ser ni min sko i höger nedre hörn så nära var den! Jag tyckte det var lite läskigt men Siri tyckte det var jätte häftigt!

Ser ni!!

SEn åkte vi hem och avslutade dagen på en resturang i Horsham!



Idag har det varit sjukt varmt riktigt kvavt. Men imorse var jag och tränade gick riktigt bra men det var så jobbigt varmt men det fixade jag =) Efter det har jag städat mitt rum och min lilla toalett och tvättat. Har även lekt lite med Siri i poolen =)

Det var allt, imon ska jag in till Svenska Kyrkan i London med Camilla och Siri, det ska tydligen vara ett vanligt ställe där man träffar andra aupairer så får se hur det går!

Ha det bra! KRAM 

Kommentarer
Postat av: Therese

Puss på dig gumman! Jag saknar dig och vill komma och hälsa på. Nu har vi nästan köpt ett hus. Imorgon vet vi mer. Sen får jag väl också börja skriva en blogg så du kan hänga med. :) Mååånga puss o kramar systeryster

2008-07-29 @ 10:59:13
Postat av: Dan

Så mysigt svettig o DAN du var på din bild med engelskmannen.. men I LOVE IT!!!! du ser ut att ha låda.. tycker vi om.. o du är ju sååå söt, kul o se dig på bild, glömmer ju nästan hur du ser ut.. =) idag är det typ 30 grader ute.. så jävla fint väder, o vi har hur mycket kunder som helst. fattar inte!! vad gör de HÄR??!! man åker inte o köper en kabel i denna sommarvärmen, som kunder först gnäller för att den inte kommer o när den väl kommer åker de hit o köper en kabel eller ännu värre en film, vadå ska de kolla film en dag som det här.. =) kände jag fick "prata" av mig till dig. =) du finns ju alltid här för moi! =) hoppas du också få känna på sommaren lite.. har varit underbart sommmarväder i typ fem dagar, har jobbat nästa alla.. så himla tråkigt.. men i helgen blir de utgång för mig, ska se om jag kan få med mig kameran o ta lite bilder så kan du få en bilder serie utav helgen sen. =) SAKNAR DIG! PUSSA

2008-07-29 @ 15:42:41
Postat av: Paulina



va du är fin malin...är det nyinhandlade kläder du har på dej???

fan va gott...

hur går det med träningen nu då??

du är så duktig du....

ha det fiiint!!! puusssss

2008-07-30 @ 12:31:51
URL: http://www.cocktail.blogg,se
Postat av: Michelle

Vad roligt att läsa om en au pair i London!

Älskar barn och har sedan två års tid varit fast besluten på att själv bege mig till London som au pair efter gymnasiet! (:

Hoppas på att du fortsätter att skriva

Kramar, Michelle

2008-08-10 @ 14:45:02
URL: http://ijustgotit.blogg.se/
Postat av: Ammie

Ville bara sända ett hej! Jag kollar in din blogg då och då. Kram Ammie

2008-08-13 @ 21:14:51
URL: http://www.ammie035.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0