Svar!

Jullan: Jag ska göra så gott jag kan med mitt uppdrag! De flesta busschafförerna är ganska sura men man kanske hittar en riktigt go en någonstans =)

Pätty: Vad heter din blogg då toker? Japp bara ett barn (skönt) och jag är ledig alla helger + tisdagar!

Har inhandlat lite mer grejer, var i stan med Camilla och Siri igår och fick köpt en väska, T-shirt, 2 cd-skivor ( en typ absolut musik med lite engelsk musik så ja fattar vad de lyssnar på och Kate Nash! bra musik )

Nu ska jag ge mig in till stor staden och ha picknick med Amanda och Nathalie plus två nya svenska tjejer! ska bli trevligt och spännande!
 ha det så bra så länge!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Pätty

så nu länkade jag till min blogg .... trodde jag gjorde det innan med men jag är trotts allt lite förvirrad >< jag skriver den en gång till för säkerhets skull www.pattypoopi.blogg.se



vad skänt att du är ledig så ofta =) då ser jag till att vara i london en helg eller en tisdag ;) helg låter bäst ^
^ återkommer om när då jag får mitt schema tror jag kommer ha en vecka i england så då tar jag la en helg i london

2008-07-23 @ 12:16:12
URL: http://pattypoopi.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej Gumman - Kul och snacka med dig i går kvæll, hoppas du får en fin helg!

Jag fixar din førsækring så den kommer på plats!



Kram Pappa

2008-07-25 @ 09:03:18
Postat av: Ja määä svar..

Jag vill mää ha svar på något.. =) hur är det? =) jag jobbar idag o vädret är helt underbart, perfekt strandväder! vill INTE stå här hela dan... strängt! det tar lite tid med brev nummer 2, har inte ens framkallat bilderna än, ska sätta fart.. du får hålla dig,, pussar i massor från "ja gissa de"

2008-07-25 @ 12:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0