He is so Bög... =) =) =)

Även denna helg slutade hos My även om detta inte var det planerade... Heheh

Jag och My skulle ju haft tränings helg här i Horsham och My skulle kommit hit på lördagförmiddag men så blev det ju inte som ni läst... Så jag åkte till henne för att hon var tvungen att jobba. När jag kom dit mötte hon mig på stationen så gbörjadegå hem till My där vi skulle äta något nyttigt och sen kaske gå upp och ta en varm choklad på Wetherspoon. Men jaa hur slutade det egentligen... =)

Vi kollade på varann och My sa: Jag tänkte innan att jag skulle överraskat dig med en flaska vin men sen kom jag på att vi inte skulle dricka denna helgen...
Jag: Jag har tänkt på vin hela vägen hit, varför inte slå till =)

Det gjorde vi =) Vi delade på en flaska vin samtidigt som vi åt en varsin Pizza =) sen tog vi en varsin öl i handen och gick upp till den lokala puben, vilket är nästa en halv timmes gång väg i ösregn =) men med glada sinnen gjorde det inget!
När vi kom dit började det riktiga drickandet och när denna pub stängde kl 11 så gick vi vidare till Café Italia och fortsatte i en och halv timme till! Träffade folk och var sociala!

Pratade mycket med tre medelålders pappor som var ute och de ända ord de lärde sig av oss var bög. och detta sas många gång under kvällen och hela tiden med en kvinnlig hand tillagt =) Hahaha sjukt kul!

sen stängde det och jag och My fick dra oss tillbaka hem till henne, då satte vi oss ute i en timme (som bara flög förbi) och pratade om världsproblem, vilket allt var på engelska... Som sagt det går inte att prata svenska på fyllan=) haha Vi kan helt enkelt inte det språket då!

på söndag kväll kom underbara Sofia hem från en vecka i Norge hos sin pojkvän så då hade vi ett litet möte innan jag satte mig på tåget hem! =)

Idag är det jobb som vanligt. Det ösregnar idag och har gjort hela dagen, nästa hela helgen också för den delen! Så i eftermiddag blir det nog bad huset tror jag, bara för att göra något och bli av med energi!

Ha det mysigt! puss puss

Kommentarer
Postat av: jessika

helt underbart det var att prata med dig då när jag ringde dig :D

Set att du har tänk komma hem i december. ska ta mig i kragen och hälsa på dig!!!



Fan vad jag saknar Dig Malin!

2008-11-11 @ 16:03:04
URL: http://misslove.blogg.se/
Postat av: Paulina

han är såå bööög...

jag längar mej yilbaka till bulgarien!

puuuss

2008-11-12 @ 23:48:49
URL: http://www.cocktail.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0