17 Oktober

Fy vad det är tråkigt att inte ha någon egen dator! den ända chansen jag har är när Siri sover och det gör hon nu! hade velat lägga upp lite bilder från veckan men de har jag ju inte på denna datorn så det får komma lite senare!

Idag är det iallafall Fredag, grymt skönt! Så ikväll drar jag iväg till Johanna där Hon,jag och Sofia ska ha mys kväll! Imon blir det utgång i Sutton med Johanna, My, Sofia och Mys kompis hemifrån Mia! Det ska bli sjukt kul och livat =)

Nu är det inte långt kvar tills folk börjar komma hit! Om två veckor kommer Jonas och Marie och helgen efter det kommer min två favoriter! Det ska bli så sjukt kul!

Jonas och Marie bara så ni vet är det Halloween när ni kommer så det ska allt bli lite utklädnad =) Var inne i en party butik nu i veckan och hittade världens roligaste kostym. Man kunde klä ut sig till Pruttkudde! En hel dress som man tog på sig! Sen fanns det banan och massa såndana grejer! Sjukt kul med Halloween i det är landet =)

Jaha nu ska jag återgå till min städning medans Siri sover! Roligt va!

Therese nu vill jag snart se lite bilder på dig =) Vill ju se om du har blivit något tjock!

puss o kram Malin

Kommentarer
Postat av: jessika

Hej hjärtat! Det var helt underbart att prata med dig igår!! :D:D Hoppas ni hade en mysig ikväll igår! Miss U sooo much!!

2008-10-18 @ 23:16:51
URL: http://misslove.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag hatar att klä ut mig!

2008-10-19 @ 19:35:28
Postat av: Jonas

Ska vi springa runt och tigga godis också?

2008-10-19 @ 19:45:06
Postat av: Jonas

Annars kan du få bilder på mig och se hur tjock jag blivit. Eller duger inte det kanske? Måste vara på systern och inte brodern ;p

2008-10-20 @ 00:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0